NA :le plongeur bleu

Heel gaaf deze Omega! Van harte met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier gewenst. :blush: :+1:

Wat een apparaat :wave:t2: :wave:t2: :wave:t2:

Wil er wel een keer mee duiken. maar daar gebruik ik eigenlijk een suunto voor .
Naar het buitenland neem ik eigenlijk altijd die mee en mijn g-shock.
In NL draag ik wel gewoon mijn horloges.

Wat een mooi horloge, veel draag plezier!

Mooi ruig :ok_hand:t3::ok_hand:t3:!

In mijn top drie van horlogesmerken staat echt Omega, maar wat een ongelooflijke lelijk ding. Sorry. Ik weet dat er over smaak niet valt te twisten en ik geloof echt dat jij er erg blij mee bent maar het horloge is veel te groot voor je pols. Ik vind de sluiting wel prachtig.

1 like

Super gaaf ding!

Ik bezat ooit enkele weken de stalen, maar deze was vanwege het gewicht voor mij ondraagbaar.

De titanium zou ik zeker een keer willen proberen.

Gaaf dat je voor deze kleur gekozen hebt! Die zwarte met zwarte lunette is er niet meer volgens mij, toch?

Veel plezier met deze beuker!

Jazeker wel .
Ook in het zwart en ook met witte bezel. Die witte heb ik niet gezien,alleen van plaatjes.
Witte en oranje rubberband mogelijk.
Draagt fijner dan mijn seadweller.
Laat staan de deepsea
Afwerking vind ik ook mooier dan van de rolex .

1 like

Love it or hate it :grinning:

1 like

Prachtig!! Heb 2 jaar geleden die jij hebt gekocht ook gepast en vond het meer een horloge voor de zomer ivm die kleurencombinatie.
Ik heb een jaar geleden de Ploprof besteld met zwarte plaat en ook in titanium. Wens je er heel veel draagplezier mee met deze topper!

Mijn Ploprof :heart::point_down:

6 likes

Vind ze echt mooi. Ook met mesh
En je ziet ze nooit.vind de titanium ook echt fijn zitten .
Wil misschien nog een witte rubberband bestellen.

1 like

Goeie keuze!

Ik heb de orginele orange rubberen band besteld, wordt binnenkort gemonteerd. Denk dat door de rubberen band je nog meer grip hebt om je pols(minder schuiven)

Zodra die erom zit post ik hier wel even een foto😉

Supergaaf deze Ploprof ti :heart:. Hele mooie combi @Pagode71 :ok_hand:. En een mooie Sea Dweller ook!

@Syntaxx en @Pagode71 : het leuke van de titanium vindt ik persoonlijk dat deze geen datumaanduiding heeft.

Ik heb de stalen Ploprof met alle bandjes, maar draag hem alleen op mesh. Gewicht is even wennen, maar valt reuze mee.

En om een keuze te maken mocht ik echt eens diep wil duiken…:wink:

1 like

Thnxx .
Die stalen vond ik echt te zwaar.
Heb nog wel even gepast voor de zekerheid.
Er was ook een occasion op voorraad in Antwerpen.
Maar dat blauw vond ik te gek :heart_eyes:
En ze zijn redelijk exclusief.
Ik had er in ieder geval nog nooit 1 gezien

Die van jou zijn trouwens ook mooi :grinning:

Ik ga niet zeggen dat ik het mooi vind…Het gaat er natuurlijk om dat jij hem mooi vindt…
Gefeliciteerd met je aankoop!

Mooie set: Ploprof en Sea Dweller!
Gefeliciteerd.

@ROC hier sluit ik mij volledig bij aan maar er waren voor mij nog meer factoren die mee speelden:

  • open caseback

  • nieuwer uurwerk

  • twee kleuren lume

  • titanium ivp staal

1 like

Dat kan ik goed begrijpen. Voor mij gaf staal juist de doorslag…
Wissel jij ook met de bandjes?

1 like

Wat een knetterdik apparaat! Vet hoor. Veel plezier ermee!

1 like