NA :le plongeur bleu

Tot nu toe wissel ik de bandjes niet.
Heb door de AD deze op de rubberband laten zetten. vind deze kleur blauw zo mooi.
:heart_eyes:

1 like

Zo zie je maar dat smaken verschillen en dat is goed ook🙂

Ik heb de originele Omega rubberen band in bestelling staan en wordt binnenkort gemonteerd dus momenteel heb ik alleen de titaniumband erop zitten maar daar komt dus binnenkort verandering in😎

1 like

Als je de stalen Ploprof om gaat doen hoef je ook niet zoveel lood in je gordel te doen😜 grapje natuurlijk

Blijft een prachtige Omega Ploprof die van jou! Weet niet of je al op de hoogte was van de zwarte titanium Ploprof variant maar die heeft Omega uit de collectie gehaald, geen idee waarom…heb wel een vermoeden, aangezien de Ploprof niet echt een horloge is wat veel werdt/wordt verkocht proberen ze met de nieuwe Planet Ocean Ultra Deep de kosten wat ze zijn mis gelopen bij de Ploprof weer te gaan inhalen.

Steeds meer mensen waarderen de Omega Ploprof om zijn historie en zijn unieke uiterlijk. Ik ben er nog steeds helemaal weg van en zo te zien jij ook :heart:

1 like

Haha, scheelt iets van 3 ons lood om je koppel :wink:
Het blijft een apart horloge. Blijft mooi in de collectie. Ik heb twee ongebruikte rubberen bandjes erbij, nooit op lengte gemaakt. Leuk om bij de set te hebben.

1 like

Misschien eens keertje een afwisseling naar rubber of wil je de rubberen bandjes gewoon onaangebroken houden? Met de montage van een rubberen band krijg je nog meer grip op/om je pols dan met de meshband, weet het namelijk uit ervaring van een zeer gewaardeerd HF-lid @MannetjeMar :ok_hand:

2 likes

Ok…misschien toch maar eens proberen. Het horloge krijgt dan ook nog een heel andere look .

2 likes