Mooie, klassieke aanwinst hoor! Gefeliciteerd!
Oef, prachtige NA
Hele mooie klassieke vormen in een modern jasje. Fraaie combinatie van kleur(keuze) en, zo te zien, strakke afwerking. Gefeliciteerd
Wauw! Bijzonder horloge. Gefeliciteerd!
Heel erg mooi! Veel plezier met deze NA.
Die beste man is goed bezig. De Airains vind ik ook ontzettend goed gelukt.
Dik in orde. Ik ben een sucker voor klassieke chronos en deze is een heel, héél mooie.
Ik had nog nooit gehoord van “Lebois & Co” (Hetgeen niets zegt) maar wat een mooi ding! Draag het met trots!
Geweldig mooi horloge! Gefeliciteerd met je NA geniet ervan!
Dat is lang niet verkeerd Gefeliciteerd met de aanwinst!
Dat vind ik toch vaak wat misleidend…
Waarom niet gewoon een nieuw merk starten?
Prachtig!
Mijn beste,
Een fraaie aanwinst!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Schitterend horloge met een prachtig uurwerk!
Klopt wel. Maar langs de andere kant, liever een ter ziele gegaan merk herstarten met de heritage in gedachten, dan een blijvend merk over decennia ononderbroken zien verwateren tot een slechte karikatuur van zichzelf. Zo zijn er veel meer als je deze chrono ziet - daar zouden de oorspronkelijke stichters van LeBois gegarandeerd trots op zijn.
Snap je opmerking, maar in dit geval is het ook weer een logisch verhaal. Op de site van Lebois kun je lezen hoe dat ontstaan is. Van het een kwam het ander. Daarnaast sluit ik me aan bij de opmerking van @LVA
Prachtig horloge .
Veel plezier met je NA.
Ik ben destijds afgehaakt omdat ze voor mij teveel gingen afwijken van het origineel, maar wat een mooi horloge is het toch geworden.
Prachtig horloge
Alles lijkt te kloppen en zelfs de kleur van de wijzerplaat past de Lebois goed. Gefeliciteerd met deze chrono als NA
Wat een prachtige chronograaf! Heel bijzonder.
Mooi om te zien zeg. Vind de wijzers heel sierlijk en het font van de cijfers prachtig. Leuk ook dat het Anti-Magnetique hier ook op terug te vinden is. Tom was vrij stellig dat dat ook op de nieuwe moest komen. Ik heb een zwak voor vintage maar ben na een aantal pogingen tot de conclusie gekomen dat écht oud aan mij niet besteed is. En dan kom je dus uit bij projecten zoals het huidige Lebois dat doet. Nogmaals, heel mooi om dit te zien. En druk? Ik vind het wel mee vallen hoor. Alles is in balans.
Wat een vet ding! Heel erg fraai!! Geniet er van