Mooi hoor. Wat mag zoiets kosten??
Ik gok zoiets als dit;
Denk eerder deze:
Één ding kan ik niet zitten op de foto’s, voor het vierde horloge is ook een kussentje? En het is dus geen schuif systeem zoals bij sommige andere merken?
Wellicht heb je het hieronder al gezien… € 185,00
Goed opgemerkt… toen ik mijn foto’s bekeek dacht ik dat dat inderdaad niet helemaal duidelijk zou kunnen zijn… Maar er zitten vier kussentjes bij en een “kussentje” voor manchetknopen. In totaal is er plek voor vier horloge’s of drie met de manchetknopen. Het is inderdaad vast te zetten met drukkers! En niet zoals bij Everest met zo’n schuif systeem.
Ik denk dat die wel goed omschreven is 
Nu ga ik twijfelen tussen deze en die van inderdaad Everest… 

Als je voor de duo variant van Everest gaat zit je qua uitgave ietsjes hoger… en dat zou voor mij nog de overweging zijn! Maar eentje van vier ben ik zeer tevreden over deze van S&C. Is gewoon echt een luxe ding wat goed in elkaar zit; mooie kwaliteit leer; mooie binnenvoering. Prijs kwaliteit voor iets wat je om de spreekwoordelijke hoek kunt kopen is gewoon top!
Looking good en de horloges ook 
Dat is inderdaad het overwegen waard!
Goeie keuze. Persoonlijk fan van Molequin en Bosphorus. De keuze voor knoopsysteem heeft ook mijn voorkeur. Bij een schuifsysteem schuift dus letter de heleboel tegen elkaar op reis. Hier blijven ze mooi (op hun plek). Al betwijfel of deze ooit in de koffer gaat. Vier horloges op vakantie lijkt me wat overdreven …
Gefeliciteerd iig!
Inderdaad twee merken die mooie dingen maken!
Nee zoveel horloges mee op vakantie is een no go! Daarnaast ben ik niet zo van de vakanties 
De witte OP is ook ergggggg mooi!!
Twee mooie rollen bij elkaar zo. Polar is ook niet mis namelijk 
Pb!

Wat een prachtige watch roll heb je aangeschaft! Heerlijk dat je alles tot op de bodem uitzoekt!! Je lijkt mij wel 
• Kleur is perfect
• Ruimte tussen de horloges
• leer/materiaal
Denk dat ik mijn horlogeboxen ook ga verkopen om zoiets aan te schaffen 
Neem hem binnenkort maar even mee dan kan ik de watchroll even goed bestuderen.
Watch roll is verkocht.
Ik kreeg nog af en toe een mail van forumleden.
Als dat zo is, sluit dan je advertentie AUB, wil een bod uitbrengen en lees dit net