NA: Lederen Watch Roll van Schaap & Citroen

Dit keer geen horloge… maar noem het een horloge accessoire voor de liefhebbers onder onder ons :sunglasses:

Vaak heb ik al gekeken en gezocht naar een mooie watch roll. On line is er een groot aanbod… maar omdat ik het liefst iets bepotel voor ik over ga tot aanschaf viel er voor mij een hoop af! In de tijd dat ik op zoek was ben ik er ook achter gekomen dat de kussentjes ook vaak een deal breaker zijn!

Mijn polsen van 16,5 à 17 cm zorgen ervoor dat mijn horloges dan niet fatsoenlijk om de kussentjes passen. Bij die van Wolf bijvoorbeeld. Kussens te groot dan wel polsen te klein… hoe je het ook wilt zien :sweat_smile:

Ander nadeel vond ik soms dat je bijvoorbeeld echt een roll had uit 1 stuk… als je het middelste horloge wilde pakken moest er eerst eentje afgehaald worden alvorens je bij de middelste kon. I know; luxe problemen, maar even goed problemen :joy:

Uiteindelijk kwam ik bij de Watch Roll van Schaap & Citroen terecht. Op de foto’s zag ik al de kwaliteit van het leer… en ik kan zeggen nu ik hem in het echt bezit; Top Kwaliteit!

Betreft echt een mooie kwaliteit leer! Sowieso geeft de hele set een gevoel van luxe.

Even wat specs;

• Afmeting kartonnen omdoos: breedte 35 cm, dieptje 11,5 cm, hoogte 8 cm

• Watch Roll heeft een breedte van 28 cm en een omtrek van 27 cm

• Horloge kussentje heeft een omtrek van 17,5 à 18 cm

In de Watch Roll is plaats voor vier horloge’s. Of drie en een soort houdertje voor manchetknopen. Sluiten door middel van vier drukkers. Verder zijn de horloge kussentjes afzonderlijk uit te nemen en te bevestigen, met eveneens, drukkers. Dit alles gecombineerd met vaste dividers.

En als klap op de vuurpijl kost deze luxe gadget niet meteen de wereld zoals sommige andere merken wel.

Ja ik ben enthousiast over deze Watch Roll :sunglasses:

Plaatjes…

Mocht je nog specifieke vragen hebben verneem ik ze graag :smiley:

Komt trouwens zonder garantiekaart op naam o.i.d. En er zijn geen wachttijden :sunglasses:

35 likes

Ik vind de inhoud leuker. :star_struck:

3 likes

Ja voor de afwisseling had ik er wel een G-Shock bij kunnen doen :sweat_smile:

1 like

Op de enorm lange naam na (waarom niet lekker kort s+c oid?) is het een prachtig ding. Geniet ervan, leuke aanwinst.

1 like

Veel opberggenot. Of zoiets…:smirk:

1 like

Mooi hoor. Wat mag zoiets kosten??

1 like

Ik gok zoiets als dit;

2 likes

Denk eerder deze:

3 likes

Één ding kan ik niet zitten op de foto’s, voor het vierde horloge is ook een kussentje? En het is dus geen schuif systeem zoals bij sommige andere merken?

1 like

Wellicht heb je het hieronder al gezien… € 185,00

Goed opgemerkt… toen ik mijn foto’s bekeek dacht ik dat dat inderdaad niet helemaal duidelijk zou kunnen zijn… Maar er zitten vier kussentjes bij en een “kussentje” voor manchetknopen. In totaal is er plek voor vier horloge’s of drie met de manchetknopen. Het is inderdaad vast te zetten met drukkers! En niet zoals bij Everest met zo’n schuif systeem.

2 likes

Ik denk dat die wel goed omschreven is :sweat_smile:

2 likes

Nu ga ik twijfelen tussen deze en die van inderdaad Everest… :scream::see_no_evil:

1 like

Als je voor de duo variant van Everest gaat zit je qua uitgave ietsjes hoger… en dat zou voor mij nog de overweging zijn! Maar eentje van vier ben ik zeer tevreden over deze van S&C. Is gewoon echt een luxe ding wat goed in elkaar zit; mooie kwaliteit leer; mooie binnenvoering. Prijs kwaliteit voor iets wat je om de spreekwoordelijke hoek kunt kopen is gewoon top!

1 like

Looking good en de horloges ook :wink:

2 likes

Dat is inderdaad het overwegen waard!

1 like

Goeie keuze. Persoonlijk fan van Molequin en Bosphorus. De keuze voor knoopsysteem heeft ook mijn voorkeur. Bij een schuifsysteem schuift dus letter de heleboel tegen elkaar op reis. Hier blijven ze mooi (op hun plek). Al betwijfel of deze ooit in de koffer gaat. Vier horloges op vakantie lijkt me wat overdreven …

Gefeliciteerd iig!

2 likes

Inderdaad twee merken die mooie dingen maken!

Nee zoveel horloges mee op vakantie is een no go! Daarnaast ben ik niet zo van de vakanties :rofl:

Mooi ding inderdaad.

Voor de liefhebber heb ik er nog eentje nieuw in de doos.

6 likes

De witte OP is ook ergggggg mooi!!

1 like

Twee mooie rollen bij elkaar zo. Polar is ook niet mis namelijk :v:

1 like