Wolf 1834 Watch Roll... Kopen of niet?

Misschien geen Wolf, maar wel kwaliteit en een fraktie van de prijs…

Deze al gezien van Molequin? Hele mooie kwaliteit en gewoon vanuit Haarlem bezorgd.

1 like

Ben jij toevallig ambassadeur van dat merk? Je hebt volgens mij ook de hele collectie aan bandjes ervan om je pols

Haha dat valt reuze mee hoor, heb er 3 en een case :slight_smile:

Ik vind ze echt prachtig !
Kwaliteit straalt er vanaf. Het is best een uitgave, dat wel

2 likes

Die website is al een stap te ver.

3 likes

Mee eens. Dan maar iets meer betalen

4 likes

Ik heb deze die bij awco.nl te bestellen zijn (of te koop in de winkel), mooie kwaliteit hoor. De blauwe is er niet meer, die heb ik :sweat_smile:

Ga er denk ik nog zon etui bij bestellen ook in blauw doe hierboven genoemd werd :ok_hand:

1 like

Wat kost deze ?

Ons oud lid @taconew maakt ze voor je op maat. Via Instagram te bereiken via @watchpouch of via zijn site watchpouch.nl

Maakt meer dan alleen de dingen die op zijn site staan. Zoals dus ook rolls, onder andere eentje voor mij in de zeer nabije toekomst :wink:

Recensies kun je wel vinden hier op HF, als je zoekt op taconew of watchpouch kom je wel genoeg tegen denk ik :blush:

2 likes

Ik heb laatst deze van Ali gehaald. Je ziet er op instagram ook reclame voor langskomen met een ander logootje erop. “Mirage Luxury” nogwat. “Vegetable tanned PU leather” :joy: voor een paar tientjes dan. Heb ze gevraagd hoe je plastic vegetable tanned, dat comment is verwijderd en inmiddels is dat uit de omschrijving. Afijn. Aliexpress dus. Dan heb je voor 13 euro echt een mooi ding. Individuele kussentjes die schuiven. Ook zijn de kussentjes niet zo groot, wat voor mij erg fijn is met m’n 17.5cm pols.

image
image

1 like

Dankjewel voor de tip !
Ik ga op zijn website kijken

1 like

Die rolls van WatchCo komen bij Bosphorus leather vandaan : https://www.bosphorusleather.com/
heb je ook wat meer keuze. Reken wel op een aantal weken levertijd :grimacing:

1 like

Dit ziet er prima uit.
Ali prijsje. Ik herken inderdaad sommige producten bij Ali welke voor het dubbele op een mooie site worden verkocht…

Makkelijke handel…

Lekker via Ali kopen dus :v:

ze maken mooi spul, maar de communicatie van die lui is echt non-existent. ik heb in het verleden wel eens diverse malen geïnformeerd naar meer informatie over bandjes en een koffer, ik wacht nog steeds op antwoord

Jep. Ik vind het echt een mooi ding. Het is weliswaar nepleer, maar de afwerking is prima. Het dubbele ervoor betalen was ook niet gek geweest.

Ik heb wat online besteld en 6 weken of iets gewacht, verder geen communicatie gehad tussendoor.

Nah, dat schiet dus ook niet op.
Niet communiceren is niet kopen

1 like

Ja dat idee had ik ook al. En dan ook nog evt. invoerrechten.

Dus maar gewoon in Amsterdam gehaald.
Flinke uitgave voor een watchroll, maar wel erg mooi.

1 like