Ik vind de Watch Rolls van Wolf 1834 echt prachtig en stijlvol maar ook nogal prijzig.
Heeft iemand er ervaring mee en zijn ze de prijs waard, of zijn er alternatieven die minstens net aantrekkelijk zijn ?
Ik vind de Watch Rolls van Wolf 1834 echt prachtig en stijlvol maar ook nogal prijzig.
Heeft iemand er ervaring mee en zijn ze de prijs waard, of zijn er alternatieven die minstens net aantrekkelijk zijn ?
Er staat er ook een in de sale. Met 70% korting.
Deze: https://www.wolf1834.com/527805
Ik overweeg die triple winder. Ook nog steeds veel geld, maar het ziet er wel strak uit.
is dat een ander woord voor plastic?
Ik denk dat je voor dat bedrag beter voor een Carapaz kunt gaan, dat is van de designer van Phase de Lune.
Voor 70 euro lijkt het me een prima deal, maar het is geen leer. Weet ook niet waarvandaan het pakketje komt…
Ik heb er zelf een van awco, die is wel van leer. Kostte toen 170,-. Mooi ding.
Heb je van deze nog een link?
Die ik had te pakken is verlopen. Maar dat hele aliexpress is het zelfde product met 100 verschillende namen dus… Dit is m shorturl.at/pBNOV
Op Aliexpress staat PU leer desondanks ziet ie er best goed uit!
Heb zelf een single watchroll van Wolf, top spul! Kan het erg aanraden.
In de rol zelf zit ook nog een houder voor manchetknopen of oorbellen etc.
UK, aldus mijn Track&Trace Houdt er rekening mee dat er nog €15,- shipping en 20% VAT over gaat, aldus mijn factuur.
Wat vinden jullie van de watch rolls van Everest dan?
Wat voor materiaal is het dan? Lijkt wel soort van canvas.
Misschien geen Wolf, maar wel kwaliteit en een fraktie van de prijs…
Deze al gezien van Molequin? Hele mooie kwaliteit en gewoon vanuit Haarlem bezorgd.
Ben jij toevallig ambassadeur van dat merk? Je hebt volgens mij ook de hele collectie aan bandjes ervan om je pols
Haha dat valt reuze mee hoor, heb er 3 en een case
Ik vind ze echt prachtig !
Kwaliteit straalt er vanaf. Het is best een uitgave, dat wel
Die website is al een stap te ver.
Mee eens. Dan maar iets meer betalen