Zelfde ervaring hier, diverse keren een bericht gestuurd, nooit antwoord gekregen. Jammer.
@Jurgen misschien kan @taconew wel een deal maken met je?
Toegang tot het forum voor een gratis pouch ?
Hehe, dat zijn de extraatjes die van mij in Belgiëland mogen blijven dat blauwe setje wat ik hierboven poste, zat zo maar bij mijn laatste bestelling. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dat héél erg attent vond/vind!
De ervaring van @Rubennnv deel ik. Ik heb inmiddels al een stuk of 5 pouches ‘op maat’ laten maken, ging allemaal héél erg vlotjes en dik naar tevredenheid.
Ben gister weer onder mijn steen vandaan gekropen.
What’s gebeurt? Heeft ie een potje glijmiddel verstuurd in een pouch?
Ik denk dat hij dat juist verzuimd heeft.
Hij zal wel te ver zijn gegaan richting mods maar niemand wil die discussie hervatten op straffe van een ban dus …
Het maakt mij toch altijd nieuwsgierig, ik heb 1 ban gehad voor een reactie in het blauwe deel
Er zijn hier notoire verzamelaars van een ban en mis altijd waar het om ging
Hmmm oke… Maar dus een discussie heeft hem een ban opgeleverd???
Hoe werkt de " ban " eigenlijk? 1ste x een week en oplopend of hoe zwaarder het vergrijp hoe langer de ban?
Hoelang heeft ie straf?
3022 geloof ik. Echt een gemis.
Zijn discussie met de mods die deels via PB en deels openbaar is gevoerd. Zoals al vaker gezegd is het hier geen democratie en dan moet je op een gegeven moment ook weten wanneer je moet stoppen.
1000 jaar dus niet permanent.
Ik vind het jammer hoor want het is een kleurrijk persoon.
Maar voor een discussie? zit em een beetje in het woord. Anders denk ik ruzie oid… En echt 1000 jr dacht een type fout. Dus eigenlijk zien we hem niet meer terug…
Maar geen dictatuur toch??
Ga je Jurminator nu vergelijken met een beer?
Ze zullen wel 100 jaar bedoeld hebben. Valt allemaal wel mee dus.
We werken ook allemaal langer door.
Dus een ban moet ik mee met de stijgende leeftijd
Ff een oud topic oprakelen…
Iemand die een goeie watchroll kan aanraden die aan volgende voldoet?
- 3-4 horloges
- mogelijk om te horloge met lederen bandje en vouw/vlindersluiting er op te zetten en te sluiten
- mogelijk om horloge stalen band er op te zetten en te sluiten
Volgens mij heb ik deze. Heb 'm gekregen. Dus weet 't niet zeker.
Maar zo’n model voldoet, volgens mij, gewoon helemaal aan jouw wensen.
Heb me hier onlangs ook in verdiept en een Bospherous/AWCo overgekocht van @Tijner. Volgens mij gebruikt hij er zelf ook nog eentje.
Daarnaast maakt Wolf wel mooie van echt leder. Daar heb ik een Blake single watch roll van. In NL wat lastiger te vinden, maar die van mij kwam voor een redelijke prijs van een juwelier uit Belgie: WOLF Jewellery & Watch Boxes & Watch Winder Cases | WOLF (wolf1834.com)
Er zijn wel verschillende topics op HF met nuttige info:
Ik heb Ype vakkundig aangestoken met het watchroll virus
Ik heb zelf alleen te weinig horloges 🫣
Nog 1 plekje over.
Maar de grijze is nu in ieder geval in gebruik! Heb je een foto mét horloges @ypuh?