Ik ben op zoek naar goede watchroll voor 3 pieces. Liefs ook met kussentjes die te gebruiken zijn voor smallere pols. Iemand suggesties?
Ik heb zelf deze (4 stuks variant)
Deze giert ook nog steeds door mijn hoofd. De ultieme roll voor de smalle pols denk ik.
Kleine pols
3 stuks
Geen drukkers die bij elke watchroll kapot gaan
Is geen enkel dier voor gestorven
Heb er een van Zealande, is met een schuif systeem zoals hierboven en met een soort ‘display mode’ waar je ze mooi kan tentoon stellen.
IFL Watches is ook nog een optie.
Carapaz heeft exact hetzelfde type case, lijkt als ik deze foto zo zie zelfde ontwerper te zijn. Ik weet dat Carapaz in dezelfde fabriek gemaakt wordt als de Everest watchrol, maar dan tegen betere prijzen, laat staan mindere ecologische voetafdruk.
Ik denk dat hij bedoelde tussen de kussentjes in.
Wel een mooie roll voor dat geld.
Dit ja.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel de link niet gelezen had. Ik ging er van uit dat het nepleer was, afgaande op het gevoel.
Amazon kennende zou je daar wel eens hard gelijk kunnen in hebben, ongeacht wat hun specificaties zelf zeggen
Ja, dat wel. Ik ben altijd wat wantrouwig over de kwaliteit wel - zo’n dingen zien er altijd goed uit de eerste paar weken, en dan begint het scheef te gaan. Voor die prijs zal het leer, als het er al is, griezelig dun zijn en bij het minste scheuren.
Heb ik ook op de wishlist staan. De Sint komt er aan binnenkort, nee?
Ik heb er eentje van Carapaz (weliswaar de single watch versie), maar de kwaliteit is top.
Het kussentje schuift erin/eruit, wat ik een stuk makkelijker vind dan de bekende drukkers.
En er is veel ruimte tussen het glas van je horloge en de watchroll zelf. Misschien zit het in mijn hoofd, maar ik vind het gewoon niet zo’n prettig idee als het glas niet ‘vrij’ is.
Ik heb sinds vorige week onderstaande:
Heel stevig en kwaliteit lijkt me top.
Voor mij een raadsel waarom sommige wachtrolls zo extreem veel meer kosten…
Meer premium dan dit wordt lastig.
Schofterig duur, maar wel hele mooie rollekes. Of ze het waard zijn durf ik niet te zeggen.
Nee. Geen enkel doosje voor één horloge is 400 euro waard. Puur statussymbool.
Maar dat zijn veel horloges ook al, dussssss…
Wel echt prachtig inderdaad
Echt lekker dik leer, met schuifsysteem voor de kussens heb hem zelf ook.
Bij Bol Euro 129,=
Van Mirage (Luxury Travel) ik meen bij Amazon, de mijne komt uit de U.S omdat ik mijn initialen erop wilde hebben. (Besteld via Etsy)
Ook écht leer en schuivers, ook voor 3 horloges te krijgen en komt met beschermhoes en mooie doos.

Wel opletten; ze hebben ook uitvoeringen in PU leer (maar die moet ik nie)
Dit is precies dezelfde als dat ik voor ~5 tientjes van amazon heb getrokken.