Wolf 1834 Watch Roll... Kopen of niet?

Ik heb deze die bij awco.nl te bestellen zijn (of te koop in de winkel), mooie kwaliteit hoor. De blauwe is er niet meer, die heb ik :sweat_smile:

Ga er denk ik nog zon etui bij bestellen ook in blauw doe hierboven genoemd werd :ok_hand:

1 like

Wat kost deze ?

Ons oud lid @taconew maakt ze voor je op maat. Via Instagram te bereiken via @watchpouch of via zijn site watchpouch.nl

Maakt meer dan alleen de dingen die op zijn site staan. Zoals dus ook rolls, onder andere eentje voor mij in de zeer nabije toekomst :wink:

Recensies kun je wel vinden hier op HF, als je zoekt op taconew of watchpouch kom je wel genoeg tegen denk ik :blush:

2 likes

Ik heb laatst deze van Ali gehaald. Je ziet er op instagram ook reclame voor langskomen met een ander logootje erop. “Mirage Luxury” nogwat. “Vegetable tanned PU leather” :joy: voor een paar tientjes dan. Heb ze gevraagd hoe je plastic vegetable tanned, dat comment is verwijderd en inmiddels is dat uit de omschrijving. Afijn. Aliexpress dus. Dan heb je voor 13 euro echt een mooi ding. Individuele kussentjes die schuiven. Ook zijn de kussentjes niet zo groot, wat voor mij erg fijn is met m’n 17.5cm pols.

image
image

1 like

Dankjewel voor de tip !
Ik ga op zijn website kijken

1 like

Die rolls van WatchCo komen bij Bosphorus leather vandaan : https://www.bosphorusleather.com/
heb je ook wat meer keuze. Reken wel op een aantal weken levertijd :grimacing:

1 like

Dit ziet er prima uit.
Ali prijsje. Ik herken inderdaad sommige producten bij Ali welke voor het dubbele op een mooie site worden verkocht…

Makkelijke handel…

Lekker via Ali kopen dus :v:

ze maken mooi spul, maar de communicatie van die lui is echt non-existent. ik heb in het verleden wel eens diverse malen geïnformeerd naar meer informatie over bandjes en een koffer, ik wacht nog steeds op antwoord

Jep. Ik vind het echt een mooi ding. Het is weliswaar nepleer, maar de afwerking is prima. Het dubbele ervoor betalen was ook niet gek geweest.

Ik heb wat online besteld en 6 weken of iets gewacht, verder geen communicatie gehad tussendoor.

Nah, dat schiet dus ook niet op.
Niet communiceren is niet kopen

1 like

Ja dat idee had ik ook al. En dan ook nog evt. invoerrechten.

Dus maar gewoon in Amsterdam gehaald.
Flinke uitgave voor een watchroll, maar wel erg mooi.

1 like

Ik heb na een aantal B merk opties een Wolf watch winder gekocht en hij is elke euro waard. Al jaren geen probleem gehad en je voelt de kwaliteit van het materiaal. Het merk is dus prima, ik kan echter niets over de watch roll zeggen.

2 likes

Ik koop uit principe niet bij Ali, dus dit gaat hem niet worden. :grimacing:

3 likes

Tja of je de in China gemaakte braggel nu bij de bron haalt of elders… :wink:

2 likes

:+1:
Zoals gezegd, hij maakt meer dan de single pouches die op zijn site staan :wink:

1 like

Nee, die zou ik niet kopen. 250 ballen voor een zak is wat over the top.

Zelf gebruik ik een canvas watch roll die bij een horloge van 250 ballen zat. Het horloge is al eeuwen geleden vertrokken, maar de watchroll van Ventus is prima voor drie horloges, een bandje en een tooltje.

Ik kan me niet voorstellen dat dat ding meer dan een tientje heeft gekost. :slight_smile:

Alles boven de 30 Euro komt op mij over als waanzin en geldverspillerij. :+1:

3 likes

Wilde eerst ook een wat luxere/kwalitatief betere watch roll maar ik vind het geld het niet waard. Kennis van me heeft zo een Carapaz, prachtig ding maar het is te duur voor wat je krijgt. Bovendien is het ‘maar’ een watchroll, ik zie het gewoon als manier om mn horloges van A naar B te vervoeren thats it.

Heb onderstaande besteld. Reviews van de verkoper zijn prima.

1 like

Thanks voor je bericht, heb zojuist deze besteld: € 11,20 45% Off | NICERIO Travel Watch Case PU Leather Watch Box 2 Slots Watch Storage Organizer Bracket Holder for Travel Business Trip (Brown)

2 likes

Heb de watch roll binnen. Erg goede deal. Het is geen echt leer (qua look and feel) maar voor 15 euro een uitstekende deal!

3 likes