Wolf 1834 Watch Roll... Kopen of niet?

ik heb er ook een besteld, de verzameling is de afgelopen 2 maanden uit de doos gegroeid en ik had 2 klokjes los in de safe liggen

voor 11 euro op de mat, oké het is geen leer en het ruikt allemaal een beetje chemisch, maar het ziet er zeer degelijk uit, geen lijmrandjes, losse stiksels of wat dan ook, als ik deze zonder kennis voor 50 euro van Amazon af had getrokken, zou ik me niet belazerd voelen

2 likes

Ja, die is top! Heb ik ook liggen inderdaad.

Ik heb 2 watchrolls van Wolf binnengekregen. Snelle foto’s, excuus. De bruine is best chique. De limited edition met kurk vind ik onverwachts heel tof! Ik dacht dat mijn voorkeur andersom zou zijn (verkapte verkooppost voor de bruine dus) Mooi verpakt ook, maar dat is alleen leuk bij uitpakken. Misschien dat je de stofzak nog kan gebruiken voor als je de roll in je bagage doet.

Bruine was 229 en de zwarte met kurk 239. Dat heb ik er niet voor betaald en zou ik persoonlijk ook niet doen. Dat zou ik echt teveel vinden. Maar in de uitverkoop een prima optie!

5 likes

Deze is echt episch.

1 like

Die zien er heel goed uit!

Welke watch roll is dit?

nooit gedacht dat ik iets van Aliexpress zou aanprijzen, maar dit is prima spul

1 like

Die van mij is onderweg met dezelfde link, op jouw foto ziet het er zoveel mooier uit dan hun eigen advertentie :slight_smile: Donkerder van kleur

de mijne is niet zo rood als op hun foto inderdaad, en ik heb er ook geen logo opzitten

1 like

Ben benieuwd :stuck_out_tongue:

Die bruine is wel m’n ding :ok_hand:

1 like

Die bruine staat klaar om op de post te gaan. Die gaat naar iemand van wie ik binnen de 3 minuten een pb had :-).

2 likes

Deze week pakketje van AliExpress aangekregen. Prima watchroll voor het geld dat dit maar kost

2 likes

Heeft die geluk :+1:

1 like

Ook knap

1 like

Das watch roll Po*n :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Foto van de watch roll ‘in werking’. De bruine kleur buiten is niet geweldig (een beetje een poepkleur :sweat_smile::joy:) maar de afwerking is gewoon prima.

1 like

Je kan hem aan de buitenkant doen :see_no_evil:

2 likes

Heb de rol helaas niet meer. Ik heb wel een doosje van STACKERS Juwelendozen & Sieradendozen - STACKERS BOX. Deze zijn ook top en hebben zachtere kussens. Voor kleine polsen is dat vaak gewenst.

Een andere optie is een ‘mapje’.

Misschien een keer langs een juwelier gaan? Die hebben vaak wel veel opties.

Dat durf ik echt niet te zeggen. Ik zit op 16,5 cm dus ik hoop dat iemand anders het wel durft te zeggen.