NA: leren band PRX

Ik weet niet of je van een band ook een NA moet maken, maar bij deze toch maar even gedaan.

Mijn Tissot PRX eerst gekocht met stalen band, maar toch maar een extra leren band bij besteld.

Kijk en vergelijk Tissot PRX met stalen band en met leren band.

31 likes

niet slecht zo!

2 likes

je nooit

maar het mag wel :wink:

Staat hem goed, dat leer.

1 like

Ook mooi op leer :ok_hand:t2:

1 like

Mooi. Heeft dat horloge een rechte bandaanzet? Of is die band speciaal voor dit model?

1 like

Deze band is de originele band van Tissot Petra, handig om te wisselen met de stalen band :smiley:

1 like

niet slecht die

maar mijn voorkeur gaat toch naar de

:+1: :slightly_smiling_face:

1 like

Dat staat ook echt :ok_hand:

1 like

Not a fan van leer op de PRX, maar NA’s altijd prima om te delen :smile:.

1 like

Hij krijgt wel een chique uitstraling i.p.v
metalen armband. :+1: :heart_eyes:

1 like

beter op leer

1 like

Tof

1 like

ziet er goed uit!!

1 like

Mooi horloge Fer, Deze spreekt mij ook wel aan. Ben alleen benieuwd hoe deze bracelet / kast aansluiting het gaan houden in de toekomst.
Zijn de schakels zelf geschroefd?

2 likes

Hoi Herman, de schakels zijn idd geschroefd maar dat is verder geen probleem. Wel het de schroevendraaier gebruiken om krasjes te voorkomen. Maar als je hem nieuw koopt wordt hij natuurlijk netjes op maat gemaakt. Bij de leren band heb je nergens last van, het wisselen van band kan je zelfs zonder gereedschap.

Verder kan ik je over de PRX vertellen dat het een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. Prima horloge dus.

Nee dat is juist een + punt in mijn ogen, Maak je geen zorgen een band opmaat maken lukt wel :sweat_smile:

Veel plezier met je mooie Tissot.

1 like

Gefelciteerd met je NA. Ik krijg er een beetje dit gevoel bij:

Het past perfect maar je weet dat het niet zo hoort. Maar toch is het mooi.

3 likes

Staat prima! Leuk man.

1 like

Mooie combi ook. Zo kun je het horloge voor verschillende gelegenheden dragen. Blijft mooi deze uitvoering.

1 like

Dan open je een topic voor een bandje en denk je weg te komen met maar twee foto’s, schandalig.

2 likes