Gefeliciteerd. Staat ook nog op mijn wensenlijst
Van harte gefeliciteerd
![]()
Woohoo, wat een gave GS!!! Van harte met deze dikke klatser!
Gefeliciteerd Jack.
Misschien wel de mooiste GS ooit gemaakt. Titanium, prachtige kast en uurwerk en een wijzerplaat waar je naar blijft kijken. Meermaals om de pols gehad, genieten!
prachtig, meer GS dan dit wordt het niet ![]()
Gefeliciteerd met deze mooie Grand Seiko ![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je prachtige GS ![]()
een plaatje ![]()
draag hem met plezier
Gefeliciteerd met dit prachtexemplaar.
Gelijk GS op zijn best,veel draagplezier.
Gefeliciteerd, Schitterend horloge! En bij jou goed op z’n plek tussen ander Japans horloge geweld.
Mijn beste,
Mijn beste,
Gefeliciteerd met deze magnifieke Grand Seiko!!
Chapeau.![]()
Ik wens je er een gelukkige tijd mee.![]()
Prachtig horloge, geniet ervan
.
Gefeliciteerd! Heel gaaf. Veel draagplezier!
Gefeleciteerd met je mooie NA.
Op jouw fotos zie je niet echt de rose tint in de dial, of mis ik me qua referentie?
Wow, met zo’n beauty wil iedereen wel ontmaagd worden! Geniet ervan, je hebt het goede seizoen uitgekozen.
Die is heel erg moeilijk op de foto te krijgen. Sowieso is de Shunbun wat moeilijk te vangen, de mate waarin hij roze lijkt varieert ook in het handje sterk met de lichtinval. Dynamisch is het zeker, maar het roze blijft meestal subtiel.
Dit is, met wat manipulatie, het beste wat ik uit mijn camera trek:
Als @solo hem binnen onder wat gelig licht fotografeert begrijp ik dat jij kunt denken dat het de Taisetsu is, maar nee, dit is toch echt de Shunbun.
Zo te lezen heb je een klassieker gekocht als NA, gefeliciteerd. Jouw GS is overigens mooi ![]()
Groeten van zijn winter versie. Alleen eigenaren die een GS dagelijks draagt kunnen pas begrijpen hoe een GS het licht vangt en weergeeft.
Gefeliciteerd, bijzonder horloge!
al krijg ik de sierpleister associatie maar niet uit mijn hoofd