Mijn dochter kwam laatst naar ons toe dat we heel graag een goed horloge wilde hebben. Dus wij vroegen natuurlijk wat ze dat precies wilde en toen zei ze dat ze wel een wilde zoals die van mama. Aangezien dat een mooie Rado is zat dat niet echt in het budget voor Sinterklaas, dus ben ik maar op zoek gegaan naar wat andere leuke klokjes die ze misschien wel leuk zou vinden.
Gezien haar kledingstijl en keuzes etc. leek een vintage horloge mij wel een goede start dus ben ik hier even in het blauwe gedeelte gaan zoeken voor iets leuks en daar kwam ik een oude advertentie tegen van @Seamaster95 met wat leuke dameshorloges. Inmiddels was zijn collectie wat uitgebreid en heb ik een keuze gemaakt voor 4 horloges die ze misschien wel leuk zou vinden.
Daar zat ook een leuke Pontiac tussen die het inpakken helaas niet gehaald heeft want daar gebeurde een ongelukje mee dus kreeg ik een andere aangeboden. Ik ben de moeilijkste niet (en de prijs was al prima) dus daar ging ik mee akkoord. Simon noemde nog wel dat hij nog een bonus toegevoegd had voor het ongemak. Dit was natuurlijk helemaal niet nodig maar ik stelde dat wel erg op prijs.
De horloges zijn vandaag bezorgd dus hier even een foto van de 4 nieuwe aanwinsten waar mijn dochter een keuze uit kan gaan maken.
Maar nu was er natuurlijk ook nog de bonus. Ik dacht misschien een bandje of iets dergelijks of een simpel klein dingetje, maar niets was minder waar. Dit trof ik ook in de doos aan.
Dat was een leuke verrassing dus nu hebben we nog meer keuze. Ik zal alles sowieso even nalopen en netjes maken, maar al met al een hele leuke bonus waar ik zeker mensen blij mee kan maken.
Ik zal jullie op de hoogte houden van de reactie van mijn dochter .
Haha, hoe tof dat je dochter hier zelf om vraagt. Ik hoop ook dat mijn zoon hier later zelf om gaat vragen. Maar die moet nog geboren worden, als het goed is maart.
Veel succes met het opmaken van de horloges. Je dochter gaat er ongetwijfeld blij mee zijn
…En veel plezier met de Bonus De horloges zijn beter af bij iemand die ze nog weet te appreciëren en er terug wat tijd en liefde wil insteken.
Zeker leuk, maar goed is inmiddels 18 dus dan gaan ze wat meer eisen stellen he . In overleg met mijn vrouw wordt het toch geen cadeautje voor sinterklaas dus de reactie en welk horloge ze graag wil hebben zal wat eerder zijn .
Ik ben ook erg benieuwd naar de reactie van mijn andere dochter (14) want die wilde al een horloge van mij jatten
Dat gaat helemaal goed komen. Mijn dochter heeft ze inmiddels gezien, maar er was nog geen ruimte in haar hoofd om een besluit te nemen welke het moest gaan worden. Toch lastig soms dat autisme .
Mijn andere dochter daarentegen had al helemaal bedacht wat ze wilde hebben en dat was 1 van deze 2 horloges.
Ik moet alleen nog even gaan kijken of ik vervanging zou kunnen vinden voor de zwarte leren stukjes. Als iemand Ideeën heeft dat hoor ik ze heel graag.
Ze zijn niet in de beste staat en ik denk dat het wel goed is om het te vervangen, maar goed als je andere ideeën hebt wat ik kan doen om het weer netjes te krijgen dan hoor ik het graag. Ik denk ook zeker dat ze even schoongemaakt moeten worden als ze toch behouden blijven.