NA, like a princess

Heb je goed geregeld Hans! Fraaie foto’s ook weer!

1 like

Dank alle voor de leuke reacties , zal eerdaags wel een wristshot online gooien.

Dank!

Prachtige Oris, diamanten zijn top, veel plezier samen!

1 like

Mooi! Heb je ook een wristshot? Veel plezier ermee

1 like

Geinig om eens een dameshorloge voorbij te zien komen in een topic. We zien dat te weinig.

Hmmm. Ik neem aan dat je een damesmodel bedoelde, en geen Oris die specifiek alleen voor mooie vrouwen bedoeld is. :slight_smile:

Da’s natuurlijk een liederlijke schande. En nee, da’s niet sarcastisch of grappig bedoeld.

Maar goed, het horloge is mooi. Tikje aan de grote kant voor veel dames, zeker de mijne, want die heeft echt dunne polsjes. Die Oris zou zomaar eens een unisex model kunnen zijn. De diamantjes associeert men vaak met dames, maar ik vind het kunnen op de pols van de niet al te grove heer. :slight_smile:

Prachtig gebaar! En geweldig dat ze hem mooi vindt natuurlijk.

P.s. heet ze dOris?

1 like

haha nope, komt niet eens in de buurt.

ik vind ze vooral online als echt voor de dames bedoelt, maar een smal mannenpolsje te samen met een mooie blouse kan dit ook wel hebben hoor. Alles mag!

eens!!

kan ik het mee eens zijn… We hebben een huishoudelijke hulp, dus die doet dat soort dingen vooral.
Vandaar dat ik mij er zeer zelden mee bemoei. Als nodig help ik met alle liefde mee hoor.

ja he, vind ik ook!! Echt wauw.

ik heb een slanke dame maar haar enorm actief kickboksen en paardje hobbelen heeft haar wel wat volume in de armen en benen gegeven in de vorm van spieren. Haar polsen zijn van nature ook niet mini en dit allemaal bij elkaar laat dit een hele goede maat horloge zijn.
Daardoor past dit echt prachtig.

2 likes

Ja met toestemming, mmmmmm mooiere wrist-shots gaan mij niet lukken…

3 likes

Nice!!
_En het horloge ook_😉

1 like

Mooie ehh hoge sluiting heeft deze
:relaxed:

1 like

Ze is er ZO BLIJ mee.
Vrijwel niet van haar pols af te krijgen en ze blijft er maar naar kijken… missie zeer geslaagd dus.

Dacht vandaag ik draag deze een dagje, wil ook wel eens een dagje diamanten ervaren. Ze is aan het tuinieren en horloge is dus even niet om de pols.
Maar helaas, op volle lengte past deze nog steeds niet om mijn pols.