He hallo allemaal, goede morgen.
Lekker geslapen? Als een klein lief prinsesje per toeval?
Nou mijn lieve vrouw wel want ik heb haar helemaal blij weten te maken met een horloge.
Mijn vrouw draagt helemaal geen horloges, vind het allemaal leuk voor mij maar heeft er weinig mee verder.
De Rolex Milgauss die vond ze wel leuk, grappig ding, ja dat zou evt wel kunnen en wat meer JA als het aan een speciaal moment te koppelen zou zijn.
Maar overtuigend was het niet echt en dat schip is dus lekker zonder haar uitgevaren.
Vorige week zak ik hier online een mooie vrouwen Oris te koop staan, @royke74 bood deze aan.
Ik vond dat met kleine diamanten versierde uurwerkje toch echt wel heel serieus mooi!
Daarnaast vind mijn vrouw Oris over het algemeen vaak ook erg mooi en ik kreeg het gevoel dat dit wel eens de spreekwoordelijke "schot in de roos"zou kunnen zijn.
Dat ik mijn niet horloge dragende vrouw uitermate blij zou kunnen gaan maken met een horloge!!
Dus gekocht, DUH!!!
Vrijdag, vrijdag kwam het horloge binnen.
Meteen ingepakt (zover als ik dat netjes voor elkaar kon krijgen) en thuis de boel even opgeruimd.
Heeft ze iig al goede zin als ze binnen komt want met huishoudelijke taken bemoei ik mij zeer,zeer zelden.
Oe, ja we gaan overhandigen!!
JA, dit was een succes. Uitgepakt en de doos opengemaakt was ze oprecht en serieus onder de indruk van de schoonheid van dit horloge.
Ze vind haar serieus prachtig!! Geweldig en en en en… BAM DIE ZIT IN DE ROOS!!
Deze wint het dubbel en dwars van de Rolex Milgauss, jahoe!!!
Is dat niet geweldig heren?
Mijn vrouw helemaal blij gemaakt met dit prachtige Oris horloge!
Alvorens de plaatjes, de plaat is creme/wit met opgelegde zilveren indicies. Alle uren hebben een klein diamantje zodat shinen absoluut aan de orde is met dit horloge.
Diameter: 38.00 mm, 1.496 inches
Material : Stainless steel
Dial : White
Bracelet : Stainless steel
Reference
01 733 7649 4031-07 8 19 76