NA Limited edition Grand Seiko Batman via Sotheby’s

Wauw, wat een mooi horloge en wat een verhaal. Mooi man.

1 like

Heel mooi, vooral die dail vind ik gaaf!

1 like

Gefeliciteerd met deze NA Leon. Super bijzondere aanwinst. Tof verhaal ook. De ‘echte’ Batman komt er dus ook nog wel een keer. Geniet van de Grand Seiko. De lume op de bezel :+1:t2:

1 like

Gaaf horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Erggg mooi… en het bijbehorende verhaal i.c.m. het erg gelimiteerde aantal maakt het erg bijzonder inderdaad :ok_hand:t3:

1 like

Een mooie!

1 like

Zeer mooi horloge Leon!:ok_hand:Geniet ervan kerel!:slightly_smiling_face::+1:

1 like

Proficiat! Voor die 26% krijg je wel mooi een sotheby’s pouch :grimacing:

1 like

Gaaf!

1 like

Gefeliciteerd…to the bath mobile!

1 like

Typo…bath moet bat zijn. Of zit het qua WR ook goed?

1 like

Wow! Snaarstrak, diepte in de plaat, schitterende details. Wat wil je nog meer? Supertoffe aanwinst! Gefeliciteerd :ok_hand:

Oja, en vergeet niet geregeld foto’s in het Laat je Grand Seiko zien-topic te plempen

1 like

Erg mooi! Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Ik denk dat het er zo uitziet door de foto. Op de andere foto’s lijkt ie soms naar de andere kant niet correct uitgelijnd. Die is vast goed uitgelijnd :slight_smile:

Mooi horloge!

1 like

Heel erg mooi, samen met het verhaal even van genoten tijdens het ontbijt. Veel plezier ervan!

1 like

Prachtig horloge.:star_struck::ok_hand:

1 like

Ja het ligt ook een beetje aan de hoek, maar ik heb er gewoon wat twijfel over en die ben ik liever kwijt. Het horloge is van november 2020. Ik heb geen idee wat de Japanse garantie regels zijn, maar vind het toch een fijn idee als een expert van Seiko het ff checkt. Wordt vervolgd dus…

1 like

Gewoon laten nakijken, prachtige NA gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi! Mooie aankoop

1 like

Prachtig! Geniet ervan.

1 like