NA Limited edition Orient RETRO FUTURE CAMERA

Orient heeft een aantal gelimiteerde uitvoeringen uitgebracht t.g.v. haar 70e verjaardag.

Een daarvan is de RETRO FUTURE Camera RA-AR0204G00B. Geïnspireerd op een Leica camera van vroeger: sluiter in de wijzerplaat, de zoeker (waardoor je het binnenwerk kunt bekijken), het lettertype enz. De NATO leren band is van dezelfde kleur en leer als de cameratas van weleer. Grappig en mooi gedaan.

Er zijn wereldwijd nu 2300 van uitgebracht. Ik heb nummer 572 uit die serie.

Specificaties zijn als volgt:
Doorsnede: 40,8mm
Dikte: 12,6 mm

F6S22 uurwerk, 24 jewels, hacking en hand-winding. Gangreserve 40 uur.

Wat vinden jullie ervan?

27 likes

Cool!

1 like

Mooi en bijzonder, mijn oog was er ook al opgevallen!
Jammer van de nato, dubbel leer maakt het horloge wat te dik.

1 like

Dacht ik ook. Heb normaal moeite met die NATO banden bij mijn meeste horloges. Deze NATO voelt als een normaal comfortabel leren bandje.

Dat zal ik maar niet zeggen :innocent: Wel wens ik je veel plezier er van!

1 like

Bij de 2e foto dacht ik eerst een fles wijn te zien liggen :woozy_face:

1 like

Wat een bijzonder horloge! Veel draagplezier gewenst. :grinning_face_with_smiling_eyes: :+1:

1 like

Het is eens wat anders dan de gangbare modellen en dat kan ik wel waarderen. Veel plezier ermee!

1 like

Thanks. Inderdaad anders de hele bups die er nu worden uitgebracht, die kleuren van de wijzerplaat trokken mijn aandacht. Hoe meer foto’s ik zag hoe meer het begon te kriebelen.

1 like

Gave Oriënt.
Veel plezier gewenst van dit fotogenieke horloge.

1 like

altijd leuk zo’n limited horloges :ok_hand:
en als het dan nog een mooi horloge is, zoals nu, dan is dat mooi meegenomen :star_struck:
zelf heb ik ook enkele limiteds in mijn bezit en kan ik zeggen dat geen enkel hier op het forum er ook 1 heeft en dat vindt ik best leuk :smiley:
geniet ervan, het is een prachtig horloge :smiley:

1 like

Gaaf idee, ben er nog niet achter of ik het echt mooi vind. Maar los daarvan, origineel idee, leuke details en mooie kleurstelling! Die band is ook wel gaaf, heb niet eerder een lederen nato-achtig met zulk reliëf gezien. Tof ding, veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd! En wow, is het alweer 10 jaar geleden dat ik de 60th anniversary ltd edition gekocht had? Time flies.

1 like