NA lings en een mogelijke schenking

kwam online deze mooie werkende Lings tegen (compleet met band in goede staat) , bod gedaan en deze werd aanvaard. Komt uit Frankrijk, dus dat zal wel rap hier zijn.

Ik had er al een, (enkel het uurwerk met dial met wijzers en crystal, helaas zonder kast en niet werkend) @ponkewonke die krijg jij nu van mij , voor jouw exemplaar, als je hem nog wil :grin:
nu wat foto’s van het niet werkende exemplaar: zie de balansveer

15 likes

tja ik wilde in juli komen maar de benzine automaat wilde niet starten, (touring wegenhulp afsleep naar de garage die teveel werk heeft en dus geen tijd), gelukkig nog een elektrische tuut, maar daarmee geraak ik niet zo ver. dus mijn excuses maar ik kom zeker eens neuzen in je schatkamer.

Als jullie er niet uitkomen hou ik me aanbevolen ik zoek voor mijn lings nog een anker bij die van mij zijn de tandjes afgebroken :wink:. Groetjes Rico

1 like

Er ligt er bij mijn vader ook een klaar voor mij. Geen idee of hij nog werkend is.

2 likes

@rico1965 en @George920 , het lijkt me duidelijk , deel jullie Lings, en als @ponkewonke en ik eruit zijn hoe we het oplossen houden we jullie op de hoogte. Dit is leuk .

3 likes

Top idee

Ik heb er ook nog een… Mist alleen de kroon en de balans.

1 like

dat zijn al 5 Lings, moet toch lukken dat er onderdelen “geruild kunnen worden”

Ik heb een poos geleden een lings links laten liggen in een kringloop :grimacing:

Linke soep die Lings

Denk dat die er al long lag die Ling.

In de kringloop bij het zien van een Lings ga ik linksom over het linoleum naar de afdeling linten, linker handschoenen, literatuur, en Lingo

(mijn excuus voor bovenstaande, ik heb zo mijn momenten)

1 like

Geweldige taal, Belgisch.
Leuk om te lezen.

1 like

Is dat wat zo’n Lings? De looks zijn veelbelovend…

nou de Lings uit Frankrijk kwam FUBAR binnen, dus eBay kopersgarantie ingeroepen.

(transportschade)

Mijn lings is aangekomen, maar lijkt niet te werken.

Dit had zeker leuk kunnen zijn, maar ik denk dat jullie niet meer op Ponkewonke zijn hulp of vrijgevigheid mogen rekenen.

verklaar u nader?

In een bericht

1 like