Hahahaha, mijn zoon keek me aan toen ik de auto uitkwam met mijn loepje en iPhone 12.
‘Serieus pap? SERIEUS!!?
Hahahaha, mijn zoon keek me aan toen ik de auto uitkwam met mijn loepje en iPhone 12.
‘Serieus pap? SERIEUS!!?
Mooi hoor, lekker plat ook. Mijn vierkantige omega chronograaf is een speedmaster 125, volgens mij twee keer zo dik
Ook zo’n prachtig horloge, de 125 en heb haar ooit omgehad. Geniet ervan!
Even mijn oprechte excuses voor de hoeveelheid foto’s.
Ik ben (weer) op een camping met erg slechte WiFi. Dat is heerlijk maar niet als je foto’s wil uploaden. 5 tegelijk (why?) en dan na een bezoek aan Comacchio ( wow wat een mooi plekje) ziet dat je niet meer kan aanpassen.
Prachtig horloge… Die accutron ziet er overigens ook mooi uit in je verzameling
Wat een gaaf horloge. Niks mis mee als een ‘hommage’ zo goed gelukt is.
Heerlijk verhaal en vooral: wat een gave foto’s! Kunnen er nooit genoeg van zijn. Een Iphone? Ècht?
Goed gedaan. Dank voor het delen en geniet. Van je Omega-Belaser, van je Iphone, van je gezin en van je vakantie! Blij, blij, blij!
Dank Lex! Ja een iPhone 12 en een loupje. En goed licht. Goed licht maakt alles goed.
Fantastisch verhaal, leuk horloge! En een hele fijne vakantie gewenst!
Wat een leuke NA om te lezen! Ik vind deze ‘Rowland’ best geslaagd.
Jij bent niet zo van de leren bandjes hè?
Veel plezier met je aanwinst!
Mooi verhaal en supergaaf horloge! Echt uniek
Het is meer dat ik het prachtig vind als band en kast een eenheid zijn. Vandaar ook mijn ietwat compulsieve voorkeur voor geïntegreerde banden.
Maar ik kan ook heel erg genieten van leer op een vintage horloge hoor,
Mooi man. Heel veel plezier ervan.
En dat is ook zo! Puike collectie!
Zijn 3 bakken koffie geworden
Merci
Iets sneller lezen of iets langzamer drinken?
Koffie, het maakt het leven draaglijk.
Beide ja
Mooi verhaal met mooie foto’s
En wat een mooie verzameling zeg, prachtig.
Heel veel draagplezier en nog een hele fijne vakantie.
Wat jij hebt met TV model horloges, heb ik met de normale ronde oudjes. Omega Constellation Pie Pan of een Seamaster chronograph. Rolex airking. Allemaal rond de 35mm. Geen gezicht op 18,5 a 19cm pols.
Gave kastvorm, mooie dial, goeie foto’s, kortom: hele fijne NA! Gefeliciteerd.