Graag gedaan! Hou eBay in de gaten. Ze komen ook 2de hands voorbij. Het is dan wel mazzel hebben met welke er wordt aangeboden . Ze zijn leverbaar met zwarte en blauwe wijzerplaat en met verschillende soorten wijzers. En met of zonder logo erop.
Succes met de zoektocht. Qua afwerking is deze het bedrag wel waard. Die is echt heel netjes. Mooie brushing, er is duidelijk op de details gelet.
Geweldig verhaal en zeker ook heel mooie foto’s van een klokje dat er top uit ziet.
Horlogehobby kan best ook voor relatief weinig geld veel plezier opleveren.
Blijkbaar is het een archaïsche spelling van de Franse naam Roland (uit te spreken zonder de ‘d’), neefje van Karel de Grote. Net zoïets uit de oude doos dus als Heimdallr, dat ook door de Chinezen gekaapt is als naam voor een horlogemerk.
Echt genoten van je verhaal en natuurlijk ook van je logoloos horloge, en het hoeft echt niet altijd een vermogen te kosten. Soms kan je bij ome Ali leuk scoren. Verder leuke collectie heb je en zou schijt hebben aan hommage haters, laat die maar de hoofdprijs betalen
Dat is dus precies de reden dat ik er een beetje tegenop zie. Ik vind het een beetje zonde als ik een heel verhaal schrijf en mijn best doe op mooie duidelijke foto’s om vervolgens het horloge tot op de grond toe afgefakkeld te zien worden.
Gelukkig dat smaken verschillen, want imo klopt er helemaal niks aan de horloge. Ik kan ze wel als purist op gaan noemen maar ik denk dat degene die er net zo over denken het zelf wel zien en degene die er niet zo over denken het toch niet (willen) zien.
Ik vind het serieus een gedrocht eerste klas. Maar dat is mijn mening. En ik heb het over plaatje nummer 1.
Piet 1 wijze raad van ome Ferry, leden die horloges affakkelen moet je gewoon negeren. Zolang jij een horloge mooi vindt, gewoon een NA maken met mooie foto’s. Opbouwende kritiek mag, maar een horloge de grond inboren vind ik geen pas geven.