NA longines admiral HF met vraagje

Dag liefhebbers

Een dikke week geleden heb ik het hoogste bod geplaatst op een Longines Admiral HF, een handwinder met kaliber 6942. Deze zou een hacking functie moeten hebben die als volgt werkt: wanneer je de kroon uittrekt loopt de secondenwijzer door tot hij de 12h positie bereikt, dan valt hij stil. Dit om de minutenwijzer perfect op positie te kunnen zetten. Bij deze stopt de secondenwijzer op 45 seconden ipv 60 seconden. Iemand die dit probleem al gehoord/gelezen/ meegemaakt heeft?
hierbij enkele foto’s. De laatste is hoe de hacking eruit ziet. Ook leuk is de caseback, ter ere van Longines als official timekeeper in munchen 1972

Bedankt voor het lezen. :wave:

13 likes

De secondenwijzer moet even herplaatst worden.
Dus eraf. De hacking functie gebruiken en de secondenwijzer herplaatsen.
Of zoals op de laatste foto. Hacking gebruiken, secondenwijzer er af en op 60 terugplaatsen.

2 likes

Je weet wat ik ga zeggen, hè? :wink: Die willen wij in het Longines Only topic terugzien!

2 likes

Mooi hoor! Complimenten.

1 like

Niet eens aan gedacht, maar zo eenvoudig zal het dus wel zijn. Ik laat het eens doen bij een service. :+1:

Dat gaat zeker weer gebeuren :stuck_out_tongue:

1 like

awesome! Leuk van die referentie van de Olympische Spelen! Maakt het net weer wat bijzonder

1 like

Heel gaaf, vooral de geschiedenis van de spelen van 1972 maakt het zeer bijzonder.

1 like

Prachtige NA !
Gefeliciteerd met deze !

1 like