NA longines conquest 2023

Gefeliciteerd man! Heel erg blij voor je dat je hem eindelijk hebt. Heel veel draag- en kijkplezier ermee :grinning:

1 like

Gefeliciteerd Pieter met deze mooie NA. Wat is Longines toch goed bezig :muscle:t3:
Deze is zoveel mooier dan het vorige model.
Hoeveel Longines’ heb je nu?

1 like

7 stuks.:blush:

1 like

Lekker bezig. Niet alleen verzamelaar, maar ondertussen ook Longines ambassadeur :grin:

1 like

Dank je, deze werd wel een soort obsessie de laatste weken… Als nu ook nog de zulu echt in 39 mm…

1 like

Het is gewoon zo’n mooi merk en imo echt waar voor je geld.

1 like

Dat had ik door :wink: des te leuker dat je de Longines nu hebt! Erg blij voor je. Proost er vanavond één op je NA! :smiley: :heart:

1 like

Ik vind hem erg geslaagd. Draag hem in gezondheid :+1:t2:

1 like

Ik kan het niet anders dan met je eens zijn, hoewel er in huis maar 1 Longines ligt en die van mijn vriendin is. Het heeft in mijn optiek alles, kwaliteit, heritage, goede afwerking etc tegen een relatief lage prijs. Genoeg modellen die ik graag eens zou willen hebben: Heritage Flagship, Conquest groen 2023, Spirit champagne 37mm, Master collection.

1 like

:point_up_2:ondanks de recente prijsstijgingen ben ik het volkomen met je eens Pieter

1 like

Prachtige aanwinst, veel draagplezier! :grinning::sunglasses:

1 like

Proficiat met je nieuwe longines, mooi horloge.
Veel plezier ermee!!

1 like

Prachtig horloge, prachtig merk.
Je had deze al aangekondigd (incoming) en deze NA-topic en vooral de foto’s maken het helemaal af.
Dank voor het delen en heel veel plezier met jouw NA. Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Denk dat ik misschien toch wel de eerste hier op hf ben, daar ging het me verder niet om maar daarom wel een iets uitgebreidere na geschreven. Het is echt een knaller en ben benieuwd wanneer die wat leverbaarder in nl gaat worden. Mijn plaatselijke juwelier kende em nog niet, eerste keer dat ik hem iets nieuws liet zien.:grin:

2 likes

Zie je wel, dus toch ambassadeur :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Prachtige Longines! Veel plezier ermee.

1 like

Erg mooi horloge, de nieuwe Conquest vind ik erg geslaagd!

1 like

Lezers, allemaal bedankt voor de aardige woorden en enthousiasme…:blush:

2 likes

Het caliber hier in is de l888.5. Hetzelfde als de l888.4 maar zonder cosc certificering. Hij loopt verders zonder die certificering hetzelfde. 3 seconde langzamer sinds 26 mei.

Hij is zeker mooi. Maar ook weinig onderscheidend. Wellicht daarom dat je wel veel leest over de lichtblauwe PRX of de CW Twelve.
Misschien meer iets voor de Longines fans of behoudender liefhebbers?

1 like