NA: Longines Conquest Heritage 35mm

Zie hier mijn laatste aanwinst, de Longines Conquest Heritage in 35mm. Niet op het originele bandje. De originele zwarte vond ik een beetje saai en daarom heb ik er een mooie croc van Hirsch voor gekocht. Past als je het mij vraagt veel beter. Voor wat meer casual situaties heb ik er een met vintage stitching in goudbruin van JPM, maar ik denk dat ik hem voornamelijk op de Hirsch houd. Wat me wel opvalt is hoe veelzijdig dit toch wel erg sjieke horloge is op een ander bandje.

Het zal waarschijnlijk door mijn leeftijdsgenoten (ik ben 31) als een ‘ouwelullenhorloge’ gezien worden, maar ik vind hem geweldig. Ik vind nieuwe dress horloges veel te groot en ben erg fan van de designs uit de jaren 50 en 60. Vandaar deze Longines.

33 likes

Nou idd niks om je voor te schamen! Hij is prachtig. Plus als iedereen met hetzelfde loopt wordt het ook maar saai. Erg goede keuze :+1:

1 like

Ik draag deze al zo’n kleine twintig jaar en ben er nog niet op uitgekeken. :+1:

2 likes

Wat een schoonheid! Gefeliciteerd!

Mooi! Had hem zelf ook bijna gekocht…

Prachtig horloge. Zou ik trots op zijn.
En zonder twijfel dragen met het Hirsch-bandje. Bij dat JPM-bandje wordt de aandacht voor de prachtige wijzerplaat weggetrokken door die contrasterende stiksels.

2 likes

Schitterend! En lekker dragen wat je mooi vindt.

tja, soms kom je van die horloges tegen waarop je moet reageren omdat ze zo mooi zijn,
dus ik reageer weer eens :smiley:
echt een mooi horloge :ok_hand:
zo… dat heb ik weer gedaan :smiley:
en o ja, geniet ervan :+1:

3 likes

Prachtig horloge, proficiat met de aankoop.

Mijn beste,

Inderdaad, zo ervaar ik het eveneens!!
De Longines Conquest Heritage siert ook regelmatig mijn pols.
(En ook de achterzijde mag gezien worden).
Ik kan mij derhalve goed voorstellen dat je hiermee ziels gelukkig bent.
Proficiat!!
Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Heel erg mooi!

Ik heb 'm zelf ook vaker overwogen (26 hier). Een goed design is voor alle leeftijden

1 like

Prachtig mooi horloge!
Proficiat!

Ik ben ongeveer even oud, maar dit is ook precies mijn smaak! Erg mooi!

1 like

Zeer degelijk horloge!

Gefeliciteerd! Goede keuze van het bandje, past erg mooi bij het horloge. Enjoy!

2 likes

Dank voor alle aardige woorden. En ook goed om te zien dat ik niet de enige millennial ben die vintage design kan waarderen.

1 like

@anon23521125EV, deze vond jij wel geinig toch? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heel tof, mooie aanwinst!

Supermooie dresser en het bandje :ok_hand:

Veel plezier ermee!

Ja, zeker, en niet alleen vanwege het merk, maar ook omdat de combinatie van chique en speelse elementen zo leuk matcht. Ik hoop er aankomend voorjaar ook een aan mijn collectie te mogen toevoegen.

Gefeliciteerd met deze prachtige aankoop, Stef! :slight_smile:

2 likes