Mooi! Ik heb zelf de non-GMT versie op rubber en ik vind het een heel fijn horloge.
Gefeliciteerd met de NA! Geniet ervan.
Mooi! Ik heb zelf de non-GMT versie op rubber en ik vind het een heel fijn horloge.
Gefeliciteerd met de NA! Geniet ervan.
Dat is nog eens een leuke aankoop met zo’n hoge korting. Gefeliciteerd!
Prachtige aanwinst! Veel draagplezier!
Ze zijn er ook in 39 en 43 mm. Die laatste heb ik ook gepast maar die was echt te groot, zoals ik ook verwachtte. Maar de afleesbaarheid van deze 41 mm is uitstekend, mede door de witte wijzerplaat.
Gefeliciteerd met deze flinke jongen!
Mooi hè mijn daily beater, niet de witte, maar de carbon dail. Geloof me, de extra grappige optie om met je telefoon je horloge te ijken is echt niet nodig… Veel plezier met je aanwinst…
Nee, die app is op mijn Android 13-telefoon niet eens meer te vinden…
Gefeliciteerd met je NA!
Geniet ervan
Ook niet te sideloaden ergens?
Jazeker, en dat heb ik ook gedaan door het via een gedownload zgn. APK-bestand op mijn telefoon te installeren. Maar in de ‘officiële’ Google Playstore van Android 13 is het niet meer beschikbaar. Het wordt dus ook niet meer ondersteund met updates.
Ik heb het inmiddels ook een keer geprobeerd en het werkt wel, maar het instellen van de tweede tijd via de kroon is zo simpel dat die app gewoon overkill is…
Geniet van jouw aankoop! Super degelijke watch en met 50% korting een no brainer!
Ziet er fraai uit, veel draagplezier!