NA : Longines Conquest VHP

Begin 2019 voor het eerst gepast bij de Juwelier maar hij overtuigde niet op dat moment.

Eind 2019 nog een keer om de pols gehad op Schiphol kwam toen wat tijd te tekort om echt uitgebreid te kijken en over te gaan tot aankoop.

Na meerdere keren geflirt te hebben met horloge en hem niet uit mijn hoofd te krijgen, toch besloten om hem gewoon te bestellen.
Met de 30 dagen zichttermijn in het achterhoofd kan ik eens rustig passen en kijken of het echt wat is.

En dat is het…!!! Ik snap nu niet waarom ik hem niet veel eerder aangeschaft heb.

De precisie van VHP en de perpetual calendar zijn super handig in het dagelijks gebruik.
Ook de chapter ring met minuten weergave is een leuke visuele toevoeging.
Heb ook de originele rubberen band met sluiten maar besteld en deze stelt ook zeker niet teleur.

Het is een blijvertje!!

58 likes

Mooie Longines!:heart_eyes::ok_hand:

1 like

Mooie Longines! Veel draagplezier :+1:

1 like

Veel plezier van de Longines! Groeten van zijn 36 en 43 broertjes!

4 likes

Gaaf hoor, gefeliciteerd!

Toevallig een paar uur geleden precies dezelfde gepast bij een juwelier😆 Kwam eigenlijk voor de 43mm alhoewel ik deze 41mm ook mooi vond staan😃

1 like

Hoe valt die? wristshot?

1 like

Kan net op mijn 17cm pols maar optisch te groot. Heb hem toevallig vandaag verkocht vanwege deze reden.

2 likes

Gefeliciteerd mooie aanwinst :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Mm begrijpelijk. Hier ben ik ook bang voor nadat ik dezelfde 41 mm @Arnout86 vandaag omhad… Maar 2mm verschil maar toch.
@Arnout86 heb jij de 43 toevallig ook nog gepast voordat je deze kocht?

1 like

Wat blijft dit een mooi horloge. Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig merk met prachtige horloges en ook deze mag er zijn! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Ja heb ze allebei gepast, 43 was mij echt te groot. Deze 41 is al op het randje vind ik zelf.

Ze vallen groot die VHP’tjes

1 like

Ja ik kijk nog een keer naar je openingspost en zie het al idd. Haha! Anyway veel draagplezier​:smiley::smiley:

1 like

Gefeliciteerd en veel draagplezier.
Groetjes van z n broer

7 likes

Gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Congrats.

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge.

Longines blijft een mooi en interessant merk.

Draag hem in goede gezondheid.

1 like

Proficiat met jouw aankoop! (Checkt snel even of het niet iets voor mij kan zijn…)

1 like

Erg fraai! Enjoy!!

1 like

Van harte met deze mooie NA!

Veel draagplezier toegewenst.

1 like