Ben jij gek? Showen dat ding! Wat een prachtige aanwinst! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd. Hij is heel erg verschrikkelijk mooi
Fantastisch mooi, gefeliciteerd met deze topper!
Zoals eerder aangehaald: niet uitloggen, maar foto’s spammen! Fijne vakantie nog
Prachtig. Kijken = kopen
Dubbel plezier. Wanneer je terug komt een mooie herinnering aan Spanje.
Supermooi! Veel draagplezier.
Wat een prachtige aanwinst! Mooi medaillon ook op het achterdeksel. Uitstekende keuze . Veel plezier ermee!
Gefeliciteerd met je NA en afronding van een lange zoektocht! Fotoserie bouwt de spanning lekker op. Denk je dat het doosje open gaat, is 'ie leeg… ;-). Heb het goed daar in Spanje!
Cool
Heel mooi. Leuk, zo’n spontane aanschaf.
Nice, Gefeliciteerd. Prachtig horloge. Een klein persoonlijk detail, bij een moonphase gaat mijn voorkeur uit naar een donkere wijzerplaat. Geniet ervan.
Prachtig.
Dank je. Is inderdaad een ander kaliber en formaat horloge doos. Ook Longines denkt aan het milieu
Hoewel ik graag een horloge doos zou willen bezitten als @Pieterswatch
Ja, dat nachtje slapen was voldoende
De dozen is geen milieu kwestie hoor, de meeste hebben de doos die je nu hebt, de mastercollectiondozen ken je ook en die hele grote dozen zitten voornamelijk bij de heritage modellen zoals de ld en de tuxedo.
Mooi hoor. Leuk dat je dat met je zoon hebt kunnen ervaren
Veel plezier ermee
Als je thuis bent moet je in longines only maar es een foto van je flagship en mastercollection plaatsen. Doe ik het ook en dan wordt het zoek de verschillen…
Mijn beste,
Chapeau.
Een magnifieke Longines!!
Schitterend!!
Proficiat dan ook met deze tijdloze tijdgenoot.
Orologio Signaturis Temporis
Mooie aanwinst! Gefeliciteerd!
Prachtige NA, gefeliciteerd!
Prachtig, mooi, magnifiek en alle lovende woorden om dit horloge te bewieroken, proficiat met de aankoop!