NA Longines Flagship Moonphase

Ben jij gek? Showen dat ding! Wat een prachtige aanwinst! :ok_hand: Gefeliciteerd! :+1:

2 likes

Gefeliciteerd. Hij is heel erg verschrikkelijk mooi

1 like

Fantastisch mooi, gefeliciteerd met deze topper!
Zoals eerder aangehaald: niet uitloggen, maar foto’s spammen! Fijne vakantie nog

1 like

Prachtig. Kijken = kopen :sweat_smile:
Dubbel plezier. Wanneer je terug komt een mooie herinnering aan Spanje. :+1:

2 likes

Supermooi! Veel draagplezier.

1 like

Wat een prachtige aanwinst! Mooi medaillon ook op het achterdeksel. Uitstekende keuze :ok_hand:. Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met je NA en afronding van een lange zoektocht! Fotoserie bouwt de spanning lekker op. Denk je dat het doosje open gaat, is 'ie leeg… ;-). Heb het goed daar in Spanje!

1 like

Cool

1 like

Heel mooi. Leuk, zo’n spontane aanschaf.

1 like

Nice, Gefeliciteerd. Prachtig horloge. Een klein persoonlijk detail, bij een moonphase gaat mijn voorkeur uit naar een donkere wijzerplaat. Geniet ervan.

1 like

Prachtig.

1 like

Dank je. Is inderdaad een ander kaliber en formaat horloge doos. Ook Longines denkt aan het milieu :thinking:
Hoewel ik graag een horloge doos zou willen bezitten als @Pieterswatch

1 like

Ja, dat nachtje slapen was voldoende :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De dozen is geen milieu kwestie hoor, de meeste hebben de doos die je nu hebt, de mastercollectiondozen ken je ook en die hele grote dozen zitten voornamelijk bij de heritage modellen zoals de ld en de tuxedo.

1 like

Mooi hoor. Leuk dat je dat met je zoon hebt kunnen ervaren

Veel plezier ermee

1 like

Als je thuis bent moet je in longines only maar es een foto van je flagship en mastercollection plaatsen. Doe ik het ook en dan wordt het zoek de verschillen…:grin::+1:

1 like

Mijn beste,

Chapeau.:+1:
Een magnifieke Longines!!
Schitterend!!
Proficiat dan ook met deze tijdloze tijdgenoot.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtige NA, gefeliciteerd!

1 like

Prachtig, mooi, magnifiek en alle lovende woorden om dit horloge te bewieroken, proficiat met de aankoop!

1 like