NA: Longines Heritage

Nice!

Erg mooie Longines! Echt onvoorstelbaar dat de vorige eigenaar deze flippert voor een nep prul.

Mooi hoor, van harte!
Laten we maar blij wezen dat zulke mensen bestaan en goede horloges op de markt brengen om er zelf troep voor terug te kopen :wink:

Dat is een hele mooie! Gefeliciteerd.

Inderdaad gaaf ding en leuk verhaal :smile:

:astonished::astonished::astonished::astonished:

Toen de vogels nog achteruit vlogen?

1 like

Wat fraai; ik ben onder de indruk! :heart_eyes:

Taking candy from a kid… Voor jou een mooie deal maar ik weet niet of ik hiervan zou kunnen genieten.

Aan de andere kant kom je blijkbaar mafkezen tegen

Die ken ik :sunglasses:

1 like

Haha, inderdaad. Heb je hem nog?

1 like

Tuurlijk, mijn favoriete dresswatch. En nu wachten tot je een Master Collection blue edition L2.893.4.92.2 flippert :grin:

1 like

Mooie Longines @Jurgen! Geniet ervan :thumbsup:

Mooie Longines! en die inruilen voor een nepperd :dizzy_face:

Mwoah, 55 jarige man die wel wist wat hij verkocht en bovendien was het ook niet echt een koopje.

1 like

Dat lijkt me sterk. Zo heb ik Jurgen niet leren kennen de afgelopen jaren.

Kan zijn maar ik blijf me vraagtekens houden bij de geestelijke gesteldheid van deze verkoper; een fraaie Longines voor een fake IWC. Dan zit er toch echt een steekje bij je los…

Erg mooi, ik heb 'm ook. Ik had er al eerder eentje, maar vond 'm wat klein op mijn polsen. Later toch maar weer eentje gekocht. Ik merk dat ik mijn smaak zich steeds meer richting vintage horloge ontwikkelt. Helaas is echte vintage wat klein voor mij. 39mm is toch echt wel minimaal voor mijn polsen van bijna 21cm. Bovendien passen de bandjes van oudere horloges nooit. Bij deze Longines moest ik ook al een langere band bestellen.

Mijn polsen zijn minimaal van dezelfde afmeting. Dus inderdaad is het iedere keer lastig om een goed bandje te vinden, zeker in 19mm…

1 like

Kijk even bij bandrbands.

Mooie klok hoor 🖒