NA: longines hydroconquest 39

Wegens familiale redenen heb ik het afhalen van mijn nieuwe horloge moeten uitstellen.

Vandaag vond ik eindelijk een gaatje in mijn agenda en kon ik mijn nieuwe aanwinst ophalen

Voorlopig nog geen tijd gehad om mooie foto’s te maken, maar ik vind het alvast een Superleuk ding.

Ook heb ik een leuke fles bij mijn aankoop gekregen en uiteraard een mooie korting op het horloge zelf.

Longines heeft tudor dit jaar overtroffen, ik voel me een echte temu bruce wayne :sunglasses:

117 likes

Leuk man.
Gefeliciteerd.

Is die dan ook “beter” dan de Ginault?

2 likes

Mooi! Geniet van deze NA! (en de Bollinger natuurlijk)

1 like

Van harte met je n-a. Deze nieuwe Longines gaan echt als warme broodjes :slight_smile:

1 like

Hele toffe release van Longines, zeker voor de prijs. Oftewel logische en goede keuze. Gefeliciteerd

1 like

Prachtig horloge, geniet ervan!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze karaktervolle Longines!!
Ziet er magnifiek uit!!
Fraaie band ook!!

Ik wens je er een fijne tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ik vind persoonlijk dat ginault nog steeds meer afwerking geeft voor de prijs maar de longines heeft echt mooie lijnen, een dunne case, mooie caseback, ceramic bezel, gelakte dial en de bezel action klinkt heel goed. De mesh bracelet is super comfortabel vergelijken met wat serica biedt.

Geen scherpe randen, zeer flexibel en makkelijk aan te passen door links weg te nemen ipv de overhang onderin te duwen. De quick adjust zorgt voor een precieze fit.

Subtiele markings op de dial, gepolijst opgelegd longines logo.

Ik twijfelde tussen zwart, grijs of blauw zwart.

Groen is te luid, blauw ook, zwart niet speciaal genoeg. De licht blauwe is mooi op bepaalde outfits maar niet echt mijn stijl.

Ik raad wel aan om hem om de pols te hangen want daar komt het horloge tot leven, in de vitrine onder de lampen lijkt hij saai.

Kortom geen negatieve dingen om te zeggen.

6 likes

Gefeliciteerd met deze " Snowflake" :wink:
Een prachtige aanwinst en veel draagplezier gewenst.

1 like

Mooi exemplaar! Gefeliciteerd met deze mooie aankoop. Veel draagplezier!

1 like

Mooie. Geniet ervan :hugs:

1 like

Mooi man, gefeliciteerd! Lekkere combinatie

Toevallig echt net de mijne om de pols geslagen voor vanavond

7 likes

Gegroet temu hulk!

Groeten van temu bruce wayne :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Op de bracelet ook hij ineens totaal anders. Ergens had ik ook graag een bracelet gehad of tenminste eentje extra voor de afwisseling maar helaas doen ze deze niet in elke kleurstelling

1 like

Mooie keuze! Veel plezier ervan!

1 like

Leuk man, die grijze bezel ziet er tof uit! Van harte!

1 like

Wel los te koop, maar ze kennen de prijzen bij Longines :sweat_smile:

1 like

Heel erg mooi!

1 like

€425 valt toch wel mee

TS gefeliciteerd! Mooi horloge

Ik twijfel tussen deze en de blauwe

1 like

Gefeliciteerd! :slightly_smiling_face:

1 like