Ehm ja. Maar ik heb beide gepast en vond de Longines fraaier ogen. Nothing more, nothing less.
L888.
Mooie uitvoering. Gefeliciteerd met deze NA. Longines timmert aardig aan de weg
Heel mooi
Ik loop niet hard voor bicolor, maar dit is wel stijlvol zeg. Errug fraai. Enjoy!
Mooi hoor!!!
HĂ© wat is dit nou!
Dacht ik even de enige te zijn met deze versie, die ik ook slechts pas een paar dagen heb!
Veel plezier ervan en groeten van deze!
Heel mooi, gave kleurstelling ook! Maat ziet er goed uit ook, weet je toevallig de lug to lug? Geniet ervan
47mm lug to lug. Mooie curve van de lugs. Hij draagt heel fijn. En er zitten 2 half links bij en de clasp heeft 3 micro adjustments dus goed op maat krijgen gaat prima.
Oh dat is inderdaad een mooie lug to lug, zelfde als de BB58. Wel heel handig dat er half links bij zitten, zou er standaard bij moeten zitten
Jazeker. Absurd dat de BB58 het niet heeft. BB58 oogt wel wat kleiner dan deze Hydroconquest maar beiden zijn fijne divers voor de klein bepolsden. Ze zitten elkaar niet in de weg in de collectie.
Mooie Hydroconquest
Veel draagplezier toegewenst met de NA.
Van harte met deze mooie Hydroconquest, vooral die combi is heel mooi. Wat is het ref.nummer van deze? Want het begint bij mij echt wel te jeuken, anders gezegd âwil ik hebbenâ. Zag er ook 1 met een rose gouden kroon maar dan staat die stalen band er weer verkeerd bij. Zoals die van jou is die prachtig. Vraag mij alleen wel af of het normaal is dat de bezel ietsje speling heeft. Wens je veel draagplezier met dit mooie horloge
Hele mooie Longines. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee!
Mooi horloge, toffe combinatie ook, die kleuren/materiaal.
Van harte met de NA en veel draagplezier er van toegewenst!
Gefeliciteerd met deze mooie NA! Prachtige kleurencombi dit.
Dat lees/zie ik vaak in reviews maar ik heb er met mijn HC echt totaal geen last van. Nooit een vingerafdruk oid op te bekennen. Misschien ligt dat aan de manier waarop ik de band openmaak. (of ik heb gewoon geen goede vingers)
Ook dit ervaar ik niet, maar dat is misschien een kwestie van perceptie. Van alle 7 duikers die ik heb gehad staat die van de HC echt stipt op 1 als het gaat om gemak en feeling. Zooo fijn imo.
En dat is het belangrijkste. Geniet ervan!
Die speling is minimaal. Bij mijn BB58 en de Breitling Superocean was die afwezig. Bij een paar prospex Seikos minimaal en hier ook dus.
@fredpanarai1 referentie is L3.780.3.78.6. Ik heb hem in Leidschendam gekocht bij Van Koningsbrugge. Bij jou in de buurt toch ook?
Prachtig! Zeer mooie kleurstelling ook.
Ja. Hij is heel fraai en veelzijdig. Past werkelijk overal bij op zeer formeel na.