Afgelopen zondag was het eindelijk zover, mijn dertigste verjaardag waarbij ik mijzelf een nieuw horloge cadeau wilde doen. Ik was al maandenlang aan het twijfelen wat het zou gaan worden…
In de tussentijd heb ik mijn vader en broertje ook aangestoken met het horlogevirus, waarbij mijn vader eerder al een mooi horloge heeft gekocht. Mijn broertje was ook al maanden aan het kijken wat het voor hem zou moeten gaan worden.
Allebei houden we van duikhorloges en waren we al een tijdje gecharmeerd van de Longines Hydroconquest. In onze ogen een erg mooi merk en een gaaf horloge. Al snel kwam het idee om dit horloge samen te kopen op mijn verjaardag.
Bij juwelier van Willegen in Den Haag zijn we uitstekend geholpen. We hebben het nieuwste model gepast en ook het model dat al langer bestaat. Hoewel de nieuwe erg mooi was, vonden wij deze allebei wat te klinisch en daarnaast vond ik het rode accent op het “oudere” model ook wel iets hebben. Keuze viel dus uiteindelijk op onderstaand model, ik de zwarte versie, mijn broertje de blauwe.
Mooie aankoop, zeker zo samen met je broer! Ik blijf het een aantrekkelijk model vinden… als ik ergens langs kom waar ze liggen te shinen… dan trekt dit model altijd even de aandacht