NA: Longines Hydroconquest Automatic 39mm

Vanmorgen heb ik hier op het forum een mooie Longines Hydroconquest overgenomen; de automaat van 39mm met een heel donkerblauwe wijzerplaat. Het horloge kwam met doos en papieren, en zit nog vol in de garantie :slight_smile: Hier en daar wat “deskdive” sporen, maar die krijgt hij bij mij ook wel :wink:

Een kleine impressie in foto’s:

en een Longines topic is natuurlijk niet compleet zonder een foto van de fraaie onderkant :slight_smile:

35 likes

Mooi horloge. :star_struck:
Veel plezier ermee :+1:

1 like

De blauwe blijft erg mooi, veel plezier er mee. Heb alleen helemaal niets met de glimmende middenschakels van de band, die maken hem imho weer wat goedkoop. Maar he, wie ben ik … leuk om te horen dat je er blij mee bent. Geniet er lang van :+1:t3:

1 like

Misschien gaat die band binnenkort wel in de doos, en gaat ie op een mooie Milanese of een NATO … mogelijkheden genoeg.

2 likes

Deze in de 41mm variant was mijn eerste luxe horloge aankoop. Mis hem zo af en toe nog steeds. Veel plezier ermee! :+1:

1 like

Mooie, veel draagplezier, :+1:

1 like

Mijn beste,

Een schitterend horloge van een befaamd horlogehuis!!
Sportief met een vleugje chique!!
Ik wens je er een gepassioneerde tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtig horloge en gefeliciteerd met de aanwinst.

1 like

Erg mooi! Past fraai bij de VHP die je (meen ik) hebt!

Veel draagplezier ervan :slight_smile:

De VHP zit momenteel in de doos van de Hydroconquest :wink:

Ik heb ook nog een vintage Ultra-Chron die ik vanmiddag weer op ga halen bij Wesselink & Vreeker.

1 like

Mooi horloge!
Veel plezier ervan!!

Mooi hoot veel draagplezier

Ik heb al vaker naar dit horloge gekeken om eens te bezitten. Nu ik die foto’s weer zie begint het toch weer te kriebelen. Mooie vangst dit horloge!

1 like

Een ware topper !!

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst, geniet er van in goede gezondheid!

Toppertje :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Tophorloge!:+1:
Ik heb zelf de 44mm quartz, erg fijn en mooi!:heart_eyes:
Veel plezier ervan.

1 like

mooi horloge. De zwarte was mijn eerste stap in deze verslaving. Ik draag hem nu en dan nog en het voelt telkens weer super. Bang for buck een van de toppers in mijn ogen…

1 like

Proficiat, heb er zelf ook eentje maar dan de 2013-2015 variant :smile:
Zeer leuk ding!

1 like

Ik moet ook maar eens wat banden gaan uitproberen om te zien wat mij het beste past …

1 like