Serieus cool!
Gefeliciteerd !
Ja mooi horloge Top.
Mooie Hydroconquest, weer eens iets anders deze versie in keramiek. Veel draagplezier toegewenst met de Longines.
Wow wat een mooie Longines, mooi ook wat het licht doet op de wijzerplaat. Die band staat er ook goed bij. Tja die AR-coating dat hebben meerdere horloges of het nu echt zo nodig is vind ik van niet. Saffier is sterk genoeg en door de binnen coating kan je de wijzerplaat net zo goed zien. Sommige laten ook dat coating er aan de buitenkant bewust afhalen. Ik niet hoor, heb er verder geen problemen mee. Maar goed, natuurlijk gefeliciteerd met je Longines en wens je veel draagplezier
Ik had nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen over een blacked-out horloge, maar ik ga het toch doen: Wat een mooi horloge! Verre weg het mooiste blacked-out horloge dat ik ken. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Holy sh*t, ik vind hem prachtig. Ik wist ook niet van het bestaan van deze uitvoering. Dat zwart op zwart op zwart staat niet ieder horloge, maar deze is werkelijk supercool. Enjoy!
Wow! Geniet er van.
Klopt, dat is vanwege het materiaal. Iets wat gigantisch hard is, is ook bros.
Erg dik! Deze zie je niet vaak voorbij komen, dat maakt het mijns inzien nog leuker. Geniet er van
Van harte met deze prachtige NA! Veel plezier er van.
Proficiat met je fraaie NA!