NA: Longines Hydroconquest Nieuwe model Blauw

Vandaag bij S&C in Rotterdam zeer vriendelijk geholpen en met deze prachtige nieuwe aanwinst weer naar buiten gelopen…

Na een periode de trotste eigenaar van een Breitling Superocean Heritage, besloten deze hier op het forum te verkopen. Na een geslaagde verkoop en fijne overdracht met een forumlid, ben ik me gaan oriënteren hoe ik deze ‘leegte’ op kon vullen.

De reden van verkoop van de Breitling was het feit dat wij over 4 weken ons eerste kindje verwachten en om een lang verhaal kort te maken, dit deze keer eindelijk goed mag gaan zoals het er nu uitziet.

Prioriteiten veranderen dan opeens en ik vond zoveel geld om de pols ineens niet meer relevant. Samen met het hoofdkantoor (de vrouw dus) besproken hem te verkopen en een ander betaalbaarder horloge terug te kopen. Daar ik meer zaken met S&C heb gedaan in het verleden, kreeg ik nog een leuke korting ook. Het resterende bedrag wordt gebruikt voor de klein man of meid.

Het is een prachtig horloge al zeg ik het zelf. Strakke lugs, mooie band aanzet, de nieuwe bezel is top, de plaat kleurt prachtig blauw en de bezel rand is een soort donkere kleur blauw. Anyway, heel blij mee en trots op alle dingen die we mogen doen en hebben.

Dan nu wat foto’s!

Uploaden…

49 likes

Ziet er strak uit! Enjoy.

Wauw, staat je prima, mooie aankoop en veel draagplezier, :+1:

Mooie klok!

Dank je wel! Twijfelde eerst nog over de 43mm en ondanks dat het maar een millimeter scheelt, was die veel te groot en ‘log’ in mijn ogen.

1 like

Mooi zeg, gefeliciteerd! :+1:

Staat ook al even op mijn radar :star_struck:

Ik zou er echt voor gaan. Los van uurwerk technische dingen (waar ik echt te weinig van af weet nog) is het echt een prachtige horloge! En Longines trekt mij heel erg. Geen idee waarom eigenlijk😜

1 like

Heb hetzelfde gevoel, zijn de afmetingen van de lugwidth nog steeds 21mm?

Back to the basics zonder in te hoeven leveren op plezier. Het kan! :+1:

1 like

Ik duim voor jou en je vrouw, en hoop dat alles naar verwachting gaat verlopen! :slight_smile:

Qua horloge; uitstekende keuze.

2 likes

Een mooi bezit, met als extra de emotionele lading. Die gaat dus nooit meer weg.
Heel veel plezier er mee. En succes met de mooie vooruitzichten.

Mooie aanwinst. Heb in het verleden de vorige versie gehad. Deze is imo mooier. Veel plezier ermee! :+1:

Mooie aanwinst! En wat een prachtig vooruitzicht, geniet van de zwangerschap!

Gefeliciteerd met een pracht van een aanwinst en natuurlijk met de toekomstige kleine .

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde longines.
Een sportief en stijlvol horloge voor een langdurig pols-genot. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Prachtig horloge :ok_hand:
Veel plezier er mee

Kijk hem eens shinen…

6 likes

Leuk verhaal voor de toekomstige kleine.Bewaar dit horloge voor de volgende generatie

1 like

Dat is een hele mooie. :sunglasses:

1 like