NA Longines Hydroconquest Sylt edition

Sinds enkele weken was ik opnieuw wat aan het rondkijken voor een nieuwe aankoop. Eigenlijk had ik mijn zinnen gezet op de Seiko SLA077 en wachtte ik netjes tot er eens een mooie deal voorbij zou komen.

Op 1 juli zag ik plots een foto van de Longines HydroConquest Sylt Edition op Reddit. Omdat ik Longines niet echt op de voet volg, had ik deze release niet eerder opgemerkt. Toen ik wat verder begon op te zoeken, bleek het om een unieke kleurencombinatie te gaan met een oplage van slechts 300 stuks, enkel in Duitsland verkrijgbaar. Dit in combinatie met de populariteit van de HydroConquest had ik het gevoel dat dit een horloge was dat ik niet te lang mocht laten liggen. Uiteindelijk heb ik een Duitse juwelier met webshop gezocht en bezweken aan mijn fomo.

Met drie dagen vertraging heb ik gisteren eindelijk het pakketje kunnen openen. De HC is hier al vele malen besproken, dus wat de kwaliteit betreft kan ik dat alleen maar bevestigen. Op foto’s vond ik de combinatie van de witte wijzerplaat en blauwe bezel al mooi. In het echt komt dit zelfs nog veel beter tot zijn recht. Het contrast geeft het horloge een frisse, zomerse uitstraling. Ook de wijzer blijft me fascineren: het is bijna letterlijk een spiegel en neemt de kleur over van wat erboven is. Ik kreeg gisteren spontane opmerkingen uit mijn niets van horloge kennende vriendenkring wat altijd een goed teken is.

Deze ga ik de komende weken met plezier dragen.

65 likes

Gefeliciteerd met je mooie NA!

1 like

Veel draagplezier gewenst :+1:t2:

1 like

dat wil al wat zeggen,
vindt hem ook geslaagd :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Erg mooie editie van de Hydroconquest, gefeliciteerd!

1 like

Mooie frisse kleuren, en een prachtig model. Inmiddels misschien wel het populairste horloge hier op hf, super leuk om een uniek kleurtje te zien :ok_hand:

Staat je goed, hop het water in!

1 like

Gefeliciteerd !
Lekker zomers

1 like

Deze is wel anders dan andere Hydroconquests. Leuk! :+1:t2: Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd!!! Prachtige horloge :star_struck:

1 like

Deze kleurencombinatie had ik nog niet gezien. Vind hem zeer geslaagd. Zeker voor de zomer.
Veel plezier toegewenst met je nieuwe aanwinst!

1 like

Veel fijne polstijd gewenst!
Mooi ding :sunglasses:

1 like

Mooi exemplaar! :ok_hand:
Gefeliciteerd met de NA.
Geniet ervan.

1 like

Tof :ok_hand:. Gefeliciteerd met deze LE als NA

1 like

Mooie NA :+1:t2:

Heel mooi, veel plezier ermee :+1: