Vandaag deze heerlijke Longines Hydroconquest op mogen halen. Mijn eerste ‘echte’ horloge!
Het gaat om de mechanische variant met keramische lunette. Kan stellen dat ik behoorlijk fan ben van deze duiker .
Nu opzoek naar een mooie en goede doos/hoes om hem in te bewaren wanneer ik hem niet draag.
Gefeliciteerd met je Longines, mooi hoor.
Ik heb een blauwe nu al bijna 9 jaar en nog steeds blij mee.
Haha daar kunnen er best in!
Maar lege vakjes is niet perse leuk om naar te kijken dus dan wordt het ….
Ziet er goed uit! Veel plezier er mee!
Mijn beste,
Proficiat met deze sympathieke aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd met je Longines Hydroconquest, is echt een mooi horloge. Wens je veel draagplezier met je 1e echte horloge
.
Wat betreft een goede doos/hoes is dat sterk afhankelijk wat je budget is. Ga gewoon eens rondstruinen bij Ali, kom je vast wel iets tegen wat je bevalt
Gefeliciteerd! Veel draagplezier.
Ik vind het bij meneer Ali altijd lastig, het komt vaker voor dat het niet is wat je verwacht of kwaliteit .
Liefste heb ik een winkel waar ik daadwerkelijk kan voelen, ruiken en misschien wel proeven
Prachtige aanwinst, geniet ervan!
Prachtig longines altijd goed enjoy
Weet niet waar je woont, maar er is vast wel een winkel waar je bijvoorbeeld een watchpouch kan kopen. Soms wordt het ook hier op het HF aangeboden. Maar je kan ook een watchroll kopen voor 2 horloges als je niet meer horloges wil. Succes met je zoektocht
Super mooie NA, Gefeliciteerd ermee!
Zit er zelf ook al een tijdje naar te kijken. En ik houd het blauwe gedeelte hier dan ook goed in de gaten
Heel veel draagplezier gewenst!
Veel draagplezier!
Proficiat met je NA. Veel plezier ermee
Bedankt!
Inderdaad zal ik de komende tijd de vrouw wat vaker mee winkelen nemen om vervolgens zelf verschillende winkels af te struinen .
Voorlopig maar extra voorzichtig zijn .
Topper! Als tip kan ik je meegeven dat de rubberbanden ook enorm fijn dragen en leuk zijn voor de afwisseling.
Ik heb ze inderdaad ook gespot op de site van Longines. Zijn deze banden makkelijk te wisselen?Lijkt me inderdaad leuk om te variëren!
Gefeliciteerd met je NA!
Nou uit ervaring kan ik je melden dat zonder goed gereedschap, het een drama is. Haha!
Band sluit bijna te goed aan op de kast. Maar met het juiste gereedschap geen probleem.