Prachtig zeg! Ik ben geïnteresseerd…
Heel mooi!
2x ook mijn favoriet sinds ik Hf lid ben, al begin ik wel meer te twijfelen omdat er zo veel mooie horloges zijn.
Simpelweg omdat dames dunnere polsjes hebben.
Zou het? Of roepen de Napoleon’s enkel het hardst?
Ik vond mijn polsen altijd klein en fijntjes. Maar m’n 41 mm Hydroconquest kan maar nèt.
Ik moet wel zeggen, afgaand op de foto’s misstaat deze @iainvh niet .
Om een LTL te rocken van 52cm moet je al snel 19 a 20cm polsen hebben, anders valt de band 90° naar onder, heb je overhangende lugs. Persoonlijk trek ik dat niet. Maar mijn smaak is uiteraard niet eenieders smaak.
Gefeliciteerd, ook in deze uitvoering mooi.
Maar wat is de L tot L maar van deze eigenlijk. Zelf heb ik de 42 No date en die is inderdaad best fors.
Kan hem qua L to L net hebben met 17,5 polsmaat.
36mm een vrouwenhorloge?
Ik weet niet wat voor vrouw die verkoper in gedachten had maar ik hou toch wel van iets slankere vrouwen hoor
Lug to lug zou 44,5mm moeten zijn, wat voor mijn 16cm dunne pols perfect is naar mijn mening.
Dat is mooi inderdaad. Voor een hoop mensen kan dat een oplossing zijn. Ik kan de normale nog net hebben, maar l tot l is op het randje. Kleinere maat vind ik ook wel toevoegen aan het vintage gevoel.
Wat een prachtstuk zeg, kende dit horloge niet maar wow…
Gefeliciteerd
Wat een prachtig horloge. Erg gaaf (en het wensenlijstje wordt weer langer)
Had zelf ook de 42 op mijn 17,5cm pols en vond hem niet te groot. Wel aanwezig, maar dat mag best met deze LLD.
OT: Mooi horloge! Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd met je NA. Fantastisch horloge!
Heel mooi horloge, het “herenmodel” is gewoonweg veel te groot. Deze 36mm staat top op je pols. Geniet van je NA!
Mooi formaat met 36mm. Het is veel dial dus het zal niet te klein dragen. 42mm is te groot voor als je pols geen 20cm is.
Dik!
Mooie aanwinst , die maat past je prima.