NA: Longines Legend Diver (LLD) L3.674.4

Deze band is ook serieus het overwegen waard. Komt van Uncle Seiko en kost nog geen €100,- Persoonlijk houd ik niet van rechte endlinks. Deze is op maat gemaakt en sluit perfect aan.

Groeten
Rutger

5 likes

Precies…! Deze staat mooi!

Prachtige aanwinst. Geniet er van.

Ik ben zelf enorm fan van Milanese en mesh dus ik zou zeggen; go for it :sunglasses::+1:

1 like

Een prachtige ietwat chiquere duiker , denk dat mesh deze wel zou staan .
gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Vet. Ik zou hem rocken op mesh!

1 like

Prachtige NA zeg. Heel veel draagplezier er van, maar dat kan niet missen

Heeeeeel mooi

Spot on!

2 likes

Wel hoor, maar er zijn mensen die vinden dat een duiker niet op leer hoort.
Snap ik wel, maar ik duik niet met m’n duikhorloge, dus dan is 't niet zo’n punt :slight_smile:

1 like

Gaaf!
Waar heb je dat op maat laten maken?

Fijn dat Ali, kan je bij twijfel gewoon alles uitproberen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mooie aanwinst :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Vind die banden geen recht doen aan het horloge😜 Het horloge ben ik wel ‘jaloers’ op🤐

Haha, om uit te proberen he.
Maar kom maar met de ideeën!

1 like

Ik vind die tropic wel mooi hoor! Je zou nog een sailcloth kunnen proberen met contrasterende naad in gelijke kleuren als de cijfers op de dial.

Dit als voorbeeld…

1 like

Mooi horloge hoor. Heb zelf de Hydro Conquest en die draag ik op een goede tropic. Staat echt mooi en draagt prettig.

Voor leer zou ik kiezen voor een handmade van mooi oud leer. Genoeg leden die hier mooie straps maken.

Voor een mooi horloge moet je niet bezuinigen op een mooie strap.

Veel plezier van je NA :+1:

Ik zou de Forstner Ladder bracelet overwegen. Volledig geborsteld en past mooi bij een vintage horloge.

3 likes

Mooie aanwinst @Flo, het is bij mij nog steeds een topper in de collectie! Qua banden kan ie inderdaad veel hebben - lekker proberen en pakt vaak verrassend goed uit is mijn ervaring. Hier nog wat inspiratie :slight_smile:

6 likes

Tropic

Milanese

Mesh moet ik nog op maat dremelen :slight_smile:

5 likes