Yes!
Van harte. De LLD blijft een prachtig model.
Ik zeg…op leer.
Van harte. Erg mooi horloge die ik ook met veel plezier draag. Liever op leer of een ander stofje maar mesh kan ook prima.
Ik had eigenlijk een poll moeten starten, maar als ik de reacties zo optel kom ik toch op zo’n 50/50…
Leuk toch…ik zeg lekker afwisselen.
Prachtige duiker. Mesh zou niet mijn eerste keus zijn.
Nee, ik heb hem nog niet om de pols gehad. Ik zou dan denk ik eerder geneigd zijn om de 36mm versie te proberen. Maar ik ga ze nog wel eens passen als ik in de gelegenheid ben! Want het ontwerp van deze zijn
Schitterend!
Sorry voor de oude topic, maar nee. Die mesh werkt voor mij absoluut niet, dat leer is veel mooier. Mesh en milanaises sowieso banden die ik het liefste zie op dameshorloges met een lugwidth van niet meer dan 14mm, want dan heb ik tenminste niet zoveel mesh om me aan te ergeren.
Kortom: Lekker op leer laten, die meest geslaagde NA. Da’s vele malen mooier en warmer. En als je wilt gaan duiken met dat ding stel ik een willekeurige kleur NATO voor. Of perlon. Of die Erika’s die @Sanderrr voorstelde.
En inderdaad, hoewel ik de milanese nog steeds echt wel kan waarderen had ik de LLD na een paar weken weer even terug op leer gezet en die band zit er nu nog steeds om. Hij is mooi…
Proficiat!!
Heel mooi en strak horloge, ik zou voor zwarte kroko (leer) gaan. Veel plezier ermee.
Jongens, jongens, dank, maar deze NA is van Februari…
Nieuw leven ingeblazen door Fate, maar niet echt actueel meer.
Desondankstemin… Een fijn horloge…
Precies wat ik dacht. Maar voor mij geen mesh op de lld.
Sowieso ben ik niet zo fan v mesh. Alleen op de ploprof vind ik t stoer staan.
Mijn eerste reactie zou zijn - op leer. Maar …dit ziet er ook wel super uit.
Ok, oud topic dan
Wel een tijdloos horloge waar ik wellicht een keertje voor ga