NA: Longines Legend Diver - meshing around with the LLD....

Ik had het al eerder gemeld, de LLD is de holy grail als het om een inner bezel horloge gaat. En dankzij een soepele deal met @Steef heb ik hem nu…
Geen uitgebreid verhaal, jullie kennen het model neem ik aan en hij is prachtig.
Er zat een mooie leren band op toen ik hem kocht, hier had ik hem even terug op de originele band gezet:

Enige jaren terug had Longines dit model op een milanese uitgebracht en hoewel ik niet echt een fan ben van dit type bracelet was ik erg onder de indruk en heb ik bij Watchgecko een mooie milanese gekocht en erop gezet en ik vind het echt geweldig. Hoewel ik al overtuigd ben (ik ga nu dus sparen voor het originele exemplaar) ben ik benieuwd wat jullie ervan denken.
Werkt dit, or don’t mesh with the LLD?

To mesh or nor to mesh…

28 likes

Erg mooi!

Heb hem zelf ook 2x gehad. Beide keren toch iets te groot bevonden voor mijn pols helaas…

Mesh, nee doe maar niet… Verder is de LLD op werkelijk alles mooi, zeker op een donker groene band (nato) of cognaq lederen band

2 likes

Doen, zo hoort hij :bangbang:

5 likes

Don’t … Deze mag op leer :wink:

4 likes

Dankjewel!
Het is ook het enige horloge groter dan 40mm in mijn verzameling maar met de smalle gebogen lugs is hij prima voor mij.

1 like

Gefeliciteerd met de LLD, zijn heel mooie horloges.:ok_hand:

Ten aanzien van mesh, niet mijn smaak ivm te opzichtig maar het gaat erom wat jou blij maakt toch. Geniet ze! :+1:

1 like

Ha, mooi hoor. Ik ben dus niet de enige… :+1:

1 like

Mooi ding is dat zeg! En die mesh, zeker doen! Staat hem prima!

1 like

Mijn beste,

Een schitterende Longines!!
Chapeau!!
Ik wens je er dan ook de nodige diepzinnigheid mee. :whale2:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met de mooie aankoop!

Zelf geen fan van de Milanese, iets te bling en laat het horloge ook nog groter dragen. Draag mijne op een donkerblauwe Erika’s MN strap, zie het als een soort nette en veel comfortabelere NATO band. Maar de LLD kan echt alles hebben :sunny:

9 likes

Prachtige LLD! Wat betreft die mesh: lekker dragen wat jij mooi vind :+1:

1 like

Zo grappig… Dit model doet het zo goed op verschillende banden, als ik een image zie van de LLD op een nieuwe band dan denk ik: “wow, wat een prachtig horloge”, en dan pas realiseren dat ik hem ook heb. Gewoon een kwestie van een andere band.

2 likes

Ik ben onder de indruk. Zeer fraai.

1 like

Had ook eerste geprobeerd met een goedkope band en uiteindelijk voor het origineel gegaan :wink:
De aansluit stukken van het origineel zijn dikker, waardoor er minder ruimte tussen de kast en de band is :+1:

1 like

Ik vind hem op mesh super … doen dus!

1 like

Als ik al niet overtuigd was…

1 like

Ik vind deze Super mooi. Voor mijn pols vind ik echter 42mm te groot. De 36mm is dan weer zo klein. hmmm. Waarom nou twee extremen.

1 like

mooi horloge, zeker geen mesh…

1 like

Ja, is nogal een verschil inderdaad.Maar heb je hem ook om de pols gehad? Ik draag ook kleinere modellen (Bulova Spaceview 35mm) en ben zeker geen grote klokkenman maar dit model past prima om mijn bescheiden pols…

1 like

Mesh!

1 like