Je hebt een topper in huis! Gefeliciteerd en geniet ervan.
Heel erg gaaf, ben er zelf ook van gecharmeerd. Maar dan de kleinere maat. Geniet ervan en ik vind een mesh band er ook heel goed bij passen
Prachtig horloge
Zelf geen fan van de shark mesh. Tropical strap kan hem best goed staan.
Veel draagplezier
Hele fraaie aanwinst. Op mesh lijkt hij mij heel fraai en ik vind de originele polished mesh prima passen bij dit horloge. Liever een beetje shinen met een origineel, dan een matte compromis… en hij kan het prima hebben, dit horloge is zo mooi, dat de band wel om aandacht vraagt, maar het horloge wint toch . Enjoy!
Tof ding.
Ik heb een Squale shark mesh liggen die ik echt nooit gebruik omdat ik het niet lekker vind zitten, dan liever een dunnere Milanese bracelet. Puur comfort, die vraag.
Allereerst, een TOP keuze. De LLD is echt een mooi horloge.
Ik had dezelfde overweging toen ik de LLD kocht:
Achteraf heb ik hem 95% van de tijd op leer gedragen. Staat zo mooi…
In mijn geval had dat te maken met de rechte end links. Ik weet het, bij mesh vrijwel altijd het geval, maar staal moet sluiten.
En een LLD op een mooie nieuwe of doorleefde zwarte/donkerbruine band met stitching…
Prachtig! Veel draagplezier
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Deze band is ook serieus het overwegen waard. Komt van Uncle Seiko en kost nog geen €100,- Persoonlijk houd ik niet van rechte endlinks. Deze is op maat gemaakt en sluit perfect aan.
Groeten
Rutger
Precies…! Deze staat mooi!
Prachtige aanwinst. Geniet er van.
Ik ben zelf enorm fan van Milanese en mesh dus ik zou zeggen; go for it
Een prachtige ietwat chiquere duiker , denk dat mesh deze wel zou staan .
gefeliciteerd met je aanwinst.
Vet. Ik zou hem rocken op mesh!
Prachtige NA zeg. Heel veel draagplezier er van, maar dat kan niet missen
Heeeeeel mooi
Wel hoor, maar er zijn mensen die vinden dat een duiker niet op leer hoort.
Snap ik wel, maar ik duik niet met m’n duikhorloge, dus dan is 't niet zo’n punt