Dankzij jullie is deze er gekomen. Talloze plaatjes van de Legend Diver in diverse topics zien passeren en telkens deed dit horloge me iets. Of het nu met of zonder datum was.
Een jaar geleden voor mezelf besloten dat de Legend Diver toch in mijn collectie moet komen. Vaak getwijfeld om een tweedehands LLD date op het forum over te nemen maar stiekem verlangde ik toch naar een no date.
De reden? Omdat deze toch iets meer naar de originele neigt en iets exclusiever is.
Via marktplaats kwam er in maart 2016 één te koop staan maar een forumlid was me te snel af. Een kameraad van me, die de no date heeft wil hem niet verkopen Blijven zoeken was de boodschap.
Tot er eind augustus één werd aangeboden via ebay, wel dmv een veiling, Maximumprijs ingesteld en bod geplaatst.
Enkele dagen onrustig ebay checken maar uiteindelijk was ik toch degene met het hoogste bod.
Begin september werd de LLD netjes geleverd. Box, papieren en originele bandje (versleten)incluis.
Man, wat is en blijft dit een prachtig horloge.
De LLD laat me koud
zeker met dat streepje bij de ‘13’ en '91’
en de TAG cal 17 vind ik ook 3X niks.
Ach ja, we hebben niet allemaal de zelfde smaak, gelukkig maar
Daar moeten we mee leven.
Veel plezier met de aanwinst! Nog wel even schoonmaken, zo te zien zit er nog wat huidboter van de vorige eigenaar onder de rand van de bezel bij de lugs.
heb hem ook gehad, ook de no date versie omdat ik die mooier vind. Geniet ervan, en lekker spelen met wat verschillende banden, istie uitermate geschikt voor!
Een van de mooiste horloges op dit moment. Spookt ook al langer door mijn hoofd en toen ik hem een keer omhad was ik verkocht. Er is maar een nadeel en dat zijn de lange lugs.
Nu ik de plaatjes zie wil ik hem toch weer eens proberen op de pols😜