NA: Longines Legend Diver

prima keuze,
draag hem met plezier

Hier hetzelfde en er was toen alleen maar 42mm. Ik heb nooit een fijne pasvorm gehad, ondanks talloze bandjes die ik geprobeerd heb. Ik heb 45mm horloges gehad die fijner om de pols zaten.

Ik geloof dat ik rond € 1.000,- betaald heb toen.

1 like

Very nice!!

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd!
Vorige week voor het eerst in het echt gezien.
Vooral het mechanisme om de duikring te verzetten vind ik helemaal geweldig.

1 like

Het is idd een beauty. Voor nu geniet van je NA.

1 like

Gefeliciteerd, een top horloge. En goed dat je de 42 mm hebt gekozen, dat is m.i. toch de ‘historisch correcte’ maat.

Heb zelf ca 2 jaar een ‘date’ gehad, maar vorig jaar toch maar voor de bijl gegaan voor een 42 mm ’no-date’. Prijsverschil is op geen enkele rationele manier goed te praten, maar ja wanneer is ratio überhaupt een ding in de horlogehobby…

2 likes

Heel mooi horloge. Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Proficiat met je mooie NA. Veel plezier ermee.

1 like

Leuke NA!
Geniet ervan!

1 like

Je forumnaam zegt genoeg dat je dit gedaan hebt. :joy:
Ja hij is idd mooier. En ja de prijs is belachelijk. Maar ik snap je wel.
Wie weet ga ik er ook nog eens voor, als ik dit model lang genoeg mooi blijf vinden en het niet zat wordt.

1 like

Goeie deal, ik toen 1460 (waren 1540) bij van Willigen in Den Haag. Dat was al nadat ze stopte met deze versie en alleen datum versies gingen doen. Volgens mij hebben ze de geen datum tot 2012 geproduceerd en ik had toen in 2013 de laatste bij hun.

2 likes

Dit gaat me iets te ver :joy:

1 like

Mooi

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd met je NA

1 like

Erg mooi. Veel draagplezier.

1 like

Schitterend.
Mooie draagtijd gewenst!!!

1 like

Ooit op mijn exitlist gestaan, mezelf voor gek verklaard en een blijver geworden. Heerlijke klok! Doet t goed ook op veel soorten banden.

3 likes

Ik spijt dat ik hem ooit heb verkocht

2 likes

Daar ben ik ook achter gekomen na diverse banden geprobeerd te hebben. Bijna alles staat goed.

1 like