Longines only (Deel 2)

Leuk! Zit me overigens af te vragen hoe het zou staan om de uur- en minutenwijzer van de 39mm LLD op een 42mm te zetten. Qua vorm lijken deze me meer lijken op die op de vintage (zie plaatje), en qua lengte lijken me ze ook ok. Die op de 42mm lijken iets langer dan de vintage, dus de kortere van de 39mm zouden wellicht ook passen.

6 likes

De secondewijzer vd 39 vind ik minder mooi dan vd 42.

idd, zou ook alleen willen kijken voor uren- en minutenwijzer

1 like

21 likes

Gefeliciteerd!!!

1 like

Blijft fijne aanvulling in de collectie.

15 likes

De schoonheid van ‘tien over tien’ nooit begrepen. Doe maar mij de omgekeerde versie :grin: (tien over negen in dit geval)

9 likes

Misschien dat bij 10:10 de wijzers in een smiley stand staan. :slightly_smiling_face:
En bij 15:40 is het een :frowning_face:

2 likes

13 likes

LLD

21 likes

15 likes

Na een lange zoektocht en ontzettend prettige ervaring bij S&C (mag ook wel eens gezegd worden) kan ik eindelijk de Conquest dragen.

29 likes

Mooie aanwinst. Gefeliciteerd Jesper

1 like

Mijn beste,

Wat een schitterende Longines.
Gefeliciteerd!!
Het enthousiasme straalt ervan af.
Ik wens je er een glorieuze tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Aaah, op de kop lezen.
Nu snap ik hem pas, “10 over 9” :rofl:

1 like

25 likes

Gefeliciteerd! Heel gaaf deze kleur.

1 like

De knoop toch doorgehakt, gefeliciteerd! :partying_face: Erg mooi horloge! Het lijkt de 41mm te zijn geworden?

1 like

8 likes

Dank, en correct! O.b.v. de wrist-shots kon ik geen keuze maken, na een tweede bezoek de beschikbare formaten eens om de pols voor een staande spiegel gehouden, daar leek de 41 toch echt een stuk beter te passen :slight_smile:.

2 likes