NA Longines Legend Diver

Niet verwacht maar toch gekregen. Ik was aan het begin van het nieuwe jaar helemaal niet op zoek naar een nieuw horloge. Sterker nog, in December had ik er nog een gekocht. Het was wel even mooi zo, dacht ik. Maar dan komt ineens een horloge voorbij op de horologe markt waarvan je niet eens wist dat je hem wilde.
En deze Legend Diver, die wilde ik. Steeds weer kwam ik terug op de verkoop pagina. Het hele internet over het horloge gelezen, dit moest hem worden. Even nog mezelf overtuigd dat de fondsen er waren, voorlopig geen aankopen meer op het forum :yum:.

Het horloge kwam binnen, ik heb er een mooie mesh band op laten zetten, niet de originele want ik wilde mijn nieren behouden. Alleen een bor zou nog kunnen maar deze Diver moet op mesh wat mij betreft.

Vooralsnog is dit het topstuk van mijn collectie, ik ben ook nog niet eerder zo enthousiast geweest over een horloge. Ik lijk bijna gollem wel :sweat_smile:. Een ding is zeker, hier ga ik nog heel lang plezier van hebben.

Ik heb mijn best gedaan om wat mooie plaatjes te maken dus bij deze.

60 likes

27 likes

Gaaf, gefeliciteerd!

image

3 likes

Heel mooi👌 gefeliciteerd

1 like

Wat een mooi horloge! Heel veel draag plezier :blush:

1 like

Mooie aanwinst. Mooie foto’s.

1 like

Hele mooie Longines :v: Van harte!

1 like

Prachtig horloge! Proficiat. Een hele mooie dial.

1 like

Het zijn heel fraaie uurwerken idd, heb deze bij een AD onlangs in 2 versie mogen testen. Ik begrijp jouw keuze.

3 likes

Prachtig en mooie foto’s!

1 like

Die witte is ook een hele mooie, maar er kan er maar een de winnaar zijn :blush:

1 like

Dankje

Erg stijlvol op de mesh :ok_hand:t3: Gefeliciteerd, Legend Diver altijd mooi.

1 like

Mooie klassieke look zo op die straight-edge mesh :ok_hand: En sowieso een prachtig horloge, die LLD :sunglasses: Veel draagplezier ervan!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze magnifieke Longines!!
Ziet er (mooie foto’s) grandioos uit!!

Ik wens je er een ruimhartige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst en wat een mooie foto 's :ok_hand:

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd met deze aanwinst! :+1:

1 like

Gaaf horloge! Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Longines draag hem in goede gezondheid!

1 like

Mooi hoor :ok_hand:gefeliciteerd

1 like