NA Longines met wat rose goud en nog effe voorstellen

Nooit netjes voorgesteld en toch al een tijdje actief hier. Ik ben prop, 47 jaar en woonachtig in midden vh land met vrouw en (bijna uitvliegende) kinderen. Werk in Eindhoven en geniet van veel wat langskomt op dit forum. Gewoon een horlogeliefhebber zonder al te veel kennis in vergelijking met velen hier. Een stille genieter zonder GS…

Dan nu maar gelijk een NA. Mijn bescheiden collectie bestond naast mijn nog steeds geliefde Swatch Irony en een heerlijke 44 mm Alpina Regulator op rubber, uit 2 topstukken. De Hulk en een hele mooie Zenith Heritage Cronometro. Het nadeel vond ik dat beiden sportief oogde door de roterende bezel met nummers. Overhemdtechnisch vond ik dat lastig en dus was ik op zoek naar iets meer balans in mijn collectie. Dat heb ik nu volledig gevonden (staal, leer en rubber/ zwart groen en wit/) en daarbij houd ik mijn geliefde chronograaf functie en bezit ik nu een totaal zinloze maar altijd gewenste maanfase. Al deed afscheid nemen van het El Primero caliber wel een beetje pijn. Voor de liefhebber nu te koop bij Jaap.

Oh ja, het is dus deze geworden => Longines Master Collection in rose goud met echt alle denkbare functies:


50 likes

Leuk horloge! Gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Eén van de mooiste horloges. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige Longines!:+1::slightly_smiling_face:

1 like

Zeer fraai! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Heel mooi :ok_hand:

1 like

welkom dan in de eerste plaats :ok_hand:
en deze Longines is een mooie meestapper in de voorstelling :+1:
een zeer geslaagd uurwerk :star_struck:
geniet ervan :wink:

1 like

Alsnog een welkom op dit mooie forum!

En van harte gefeliciteerd met deze NA! Mooi horloge.

Ik ben zelf zeer gecharmeerd van Longines, heb er gisteren nog een aantal gepast (maar nog niet gekocht).

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!
Schitterende Longines. Geniet er met volle teugen van. :+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom hier bij HF alsnog !

1 like

Mooi, proficiat.

Welkom en gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!

Welcome, mooie klok :+1:

Zeer knappe aanwinst en alsnog welkom! :grinning::+1:t4:

Geniet van deze gouden dresser :sunglasses:

Welkom en proficiat :+1:!

Welkom. Heel mooi uurwerk.

Welkom en veel draagplezier.

Welkom bij de club.