Komt waarschijnlijk uit 2002.
De Longines L3.617.4 Opposition is een verfijnd Zwitsers quartz herenhorloge, ontworpen met elegantie en precisie in gedachten. Met een klassieke ronde roestvrijstalen kast van 37 mm (39 mm inclusief de kroon) heeft dit horloge een strak profiel met een dikte van slechts 7 mm. De grijze wijzerplaat complementeert de gepolijste esthetiek, met minimalistische streepmarkeringen en zilverkleurige wijzers, allemaal beschermd door duurzaam saffierglas.
De roestvrijstalen lunette en kast harmoniëren met de bijpassende zilverkleurige roestvrijstalen band, die 22 mm breed is en comfortabel sluit met een vlindersluiting met het Longines-logo. De kroon van dit horloge heeft een pull-push-ontwerp.
Kwam binnen onder de krassen.
De kast en band zijn gebrushed.
Ben er even mee bezig geweest.
Maak ik nog even een topic over.
Anyway: foto’s!
Mooie aanwinst!
Deze Oposition was ooit mijn allereerste NA. Maandenlang krantenwijk stukgelopen om uiteindelijk op mijn 15e EUR 450 stuk te slaan op een Zwitserse Quartz.
25 jaar later nog steeds een goede beater met fijn formaat en mooie integrated bracelet.
Wat leuk dat je dat deelt!
25 jaar en nog steeds een mooi horloge!
Ook mooi zeg, de uitvoering met de witte wijzerplaat.
Op naar de volgende 25 jaar:raised_hands:
Ik heb em ook, kwam destijds hier in het blauw voorbij en moest em hebben in mijn longines collectie. Gedragen heb ik deze nog nooit. Of ik het echt mooi vind? Soms wel, soms niet zo.
Leuk dat je het deelt.
Zou het zeker gaan dragen, bijzonder horloge.
Zelf begin ik behoorlijk te vergroeien met deze Longines. Die band is ook echt prachtig.
Als ik er op kijk oogt het als een klein horloge, echter op afstand oogt het geheel niet klein.
Normaal draag ik 38 a 40mm.
Fijne dag!!