Ik was zo overtuigd dat mijn Seiko SLA021 mijn grail was, en dat hij nooit meer weg zou gaan… dan zie je weer dat het brein van een horloge liefhebber en fervent flipperaar raar kan werken.
Afgelopen week kreeg ik ineens een aanbod van iemand die het op mijn Seiko had voorzien. Hij wilde er wel een Tudor BB P01 tegen over stellen, met nog iets extra’s van mijn kant. (Dat is uiteindelijk mijn nieuwe Hamilton below zero geworden)
Na het voorstel ben ik me eens gaan verdiepen in de Tudor. Ik vind hem zelf erg mooi, en lekker anders. Vooral dat laatste trekt mij altijd aan. Ik heb eens zitten neuzen in de historie hier op het forum, de meningen lopen erg uiteen. Erg leuk om dat eens te lezen!
Alles eens op een rijtje gezet hebbende, ben ik akkoord gegaan met het voorstel. Vanmiddag was het zo ver; ik heb hem opgehaald!
Wat een prachtig horloge, echt in prachtige staat! Volgens mij is het een oude bekende van iemand hier op het forum… (@royke74)
Ik vind hem erg fijn dragen, kan ook prima een fors horloge dragen met mijn polsen. Dankzij het extra scharnierpunt bij de band valt hij mooi om de rondingen van mijn pols, dit maakt hem erg comfortabel.
Het loopt soms anders als gedacht🙈 ik heb ook een Oris Depth gauge, en die zit toch erg in dezelfde hoek als de Seiko…
tudor als merk is dan toch ook wel vet om te hebben😉
Ja tuurlijk, Tudor is gewoon een prachtig merk. En dit horloge kan jij heel goed hebben! Maar ik blijf het wel jammer vinden, want ik had die MM300 van je graag een keer gepast haha
Misschien een vreemde vraag. Maar als je de tudor band (met stalen endlink dingen) eraf haalt. Past er dan ook een gewone band op? Dat zou ik helemaal gaaf vinden dan heb je bijna twee totaal andere horloges voor de prijs van één.