NA: Lowlands G-shocks

Ik wilde al een tijdje een Gshock kopen en had niet perse een voorkeur voor een bepaalde series. Ik moest dus vanmezelf gewoon een keer de knoop maar doorhakken. Ik had besloten om na het afgelopen weekend op Lowlands de keuze te maken.

Eenmaal op Lowlands aangekomen let je toch even op wat iedereen om de pols heeft en merk je al snel dat de variëteit enorm is en wordt er van subs tot casio gedragen. Heel leuk om alle horloges te zien meefeesten :wink:

Op Lowlands is er een gebied genaamd ‘the block’ met allerlei merk vertegenwoordingen waar je toffe lifestyle items kan kopen en als blije verrassing ook een gshock stand. Dus toch even langsgegaan om te kijken.

Bleek er een spel opgezet te zijn waarin gshocks gegooid moesten worden op kapstokken en/of om een blikkenstapel om te gooien. Bij 2 van de 5 raak gegooide horloge om de kapstok kreeg je een horloge naar (beperkte) keuze. Ik dacht laat ik dat voor de lol is proberen. Onderstaand het resultaat :smiley:

Heel erg blij mee en kan het budget voor een Gshock weer in het volgende potje!

63 likes

Mijn beste,

Wie niet waagt, wie niet wint!!
Leuk hoor!!
Geniet er van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Lowlands, G-Schock en Beethoven. Het gaat gewoon samen anno 2023. Gefeliciteerd met de NA!

1 like

Wat grappig :grinning_face_with_smiling_eyes: leuk meegenomen zo!

1 like

Haha; origineel idee!!!
En prijs; geniet ze :ok_hand:t3::ok_hand:t3:!

1 like

Een laagland NA :grin: Twee zelfs, Black and White. Gefeliciteerd

1 like

Leuke aanwinst. Gefeliciteerd.

1 like

Dit is echt heel cool!

Gefeliciteerd.

1 like

Tof horloge! Tof verhaal!

1 like

Tsjonge wat leuk! Goed gedaan! Leuke G-Shocks, veel plezier ermee! Toffe festival horloges.

1 like