Waar zal ik beginnen?
Ik ben altijd groot fan geweest van duikers horloges en dan met name de Promasters van Citizen. Zelf heb ik er 2 in de collectie, die uiteraard veel draagtijd genieten.
Toch begon het weer te kriebelen en zoals vele onder ons doen is kijken, kijken en nog eens kijken.
Nou dat kijken en inlezen op tal van duikers heb ik gedaan en gaandeweg ook naar andere merken gekeken dan alleen Citizen.
Ik dacht bij mezelf , de zomer komt eraan en wat zou het heerlijk zijn om in september op vakantie te gaan met een nieuwe duiker om de pols.
Afgelopen week ( sinds gisteren terug uit Corfu)
heb ik de knoop doorgehakt en een in mijn ogen een ideale duiker gevonden. Een superlicht van Carbon gemaakt horloge met ontspiegeld saffier glas en 200m wr. Een fabuleuze rubberen band en als extra erbij een nato. En dat voor 500 euronen.
Gisteren bij thuiskomst gelijk het pakketje opgehaald. Uitgepakt en gelijk om de pols, waar hij hoort en sindsdien niet afgeweest.
Man wat een fijn horloge is dit. Je merkt nauwelijks dat je wat draagt. En het is gelukkig ook geen horloge dat je op elke hoek van de straat ziet.
Nou genoeg geluld. Dit is mijn nieuwe Luminox Recon Point Men.
Geniet er van zou ik zeggen
Dikke klatser hoor, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met je stoere NA
Mijn beste,
Proficiat met deze robuuste tijdwaarnemer!!
Ziet er goed uit!!
Ik wens je er een langdurige pols tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Gaaf, veel plezier ermee!
Gefeliciteerd met deze fraaie duiker.
Gefeliciteerd met deze toffe duikert
Nice, gefeliciteerd
Mooi die verschillende lume zo. Geniet ervan!
Mooie
Proficiat
geniet ervan
Tof apparaat! Veel plezier ermee!
Toffe secondenwijzer. Ik heb zelf ook 4 Luminox horloges. Super betrouwbaar en het beste af te lezen in het donker!
Veel draagplezier en groet van een familielid.
Ik ben ook zeer verrast.
Het is echt een zeer sterk horloge. Was bang dat het teveel G Shock achtig zou zijn.
Jij hebt ook een hele mooie!!!